استثنایی ترین هدیه ی مهرماه

نحوه بهره گیری از امکانات آموزشی برای هریک از کودکان استثنایی باتوجه به میزان معلولیت یا توانمندی هایشان بر هیچ کس پوشیده نیست.اهمیت به صدا درآوردن زنگ مهرماه از سوی مسئولان کشوردر مدرسه یی استثنایی پاسخی به تلاش امیدوارانه این عزیزان برای کسب علم و دانش است.شاید قسمت بر این بود که احداث یکهزارمین کلاس درس از مدارس اهدایی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در مناطق کمتر توسعه یافته کشور، اختصاص به مدرسه ی استثنایی برکت بوشهر داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، مدرسه استثنایی برکت بوشهر که در محله باغ زهرا بوشهر در صبح روز اول مهر و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با حضور مسئولان کشوری و لشگری به بهره برداری می رسد با حدود 2000 متر مربع مساحت طی مدت دو سال توسط سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور احداث شده است.

اعتبار ساخت این مدرسه که طبق فرامین ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی از سوی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) پرداخت شده حدود هشت میلیارد ریال می باشد.

تعداد مدارس اهدایی رهبری که از سال 1386 با تاسیس بنیاد برکت در مناطق محروم کشور آغاز شده با شروع سال تحصیلی 92-93 به 231 باب می رسد. این مدارس با تحت پوشش قراردادن حدود 20 هزار دانش آموز در سطح کشور، کلیه استانداردهای ملی آموزشی و پرورشی را دارا هستند.

از دیگر فعالیت های بنیاد برکت می توان به توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی افراد، گروه ها و واحد های کسب و کار مستعد فعالیت و فاقد دانش و مهارت لازم، در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم کشور اشاره نمود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

44  ⁄  22  =