چرا بانک مقالات

بانکداری الکترونیک در کشور ماه به عنوان یک فرایند نوین در عرصه بانکداری در گام اول نیاز مند آن است که با دروازه های دانش نوین جهان در اتباط باشد.

اینکه این امر چگونه محقق شود راهکارهای مختلفی را طلب می کند که در کنار هم  تکمیل کننده مسیری می شوند که در نهایت  جامعه محقق و فعال بانکی در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری بانکی  چه در مراکز دانشگاهی و چه صنعت بانکداری را از دانش روز جهان برخوردار کند.

در این راستا یکی از ضرورت ها ایجاد بانک های  مقالاتی است که به مرور بر تعداد این بانکها  افزوده  و باعث شود که محققان و فعلان حوزه برای برآورده شدن نیاز خود به این بانک ها  مراجعه کنند. در واقع همین ضرورت پایگاه خبری بانکداری الکترونیک را برآن داشت تا به راه اندازی بانک مقالات اقدام کند.

طبیعی است که هر بانکی در ابتدای راه با کم و کاستی هایی مواجه خواهد شد اما نکته اساسی آن است که مسیر آغاز شده و امید میرود که در فرایند توسعه  به مرور به نحوبهتری به نیازهای بازار پاسخ داده شود.

در عین حال نباید از یاد برد  که با توجه به سرعت توسعه دانش ای تی داشتن یک بانک بروز نیاز مند کار مداوم و هزینه بالایی است اما به هر حال چاره ای جز آغاز نیست و لاجرم بهتر بودن را در مسیر راه جستجو کردن

یکی از نکاتی که در خصوص بانک مقالات بیشتر مورد توجه قرار دارد بحث قیمت گذاری مقالات است. برای اینکار معیار قیمت گذاری برای هر مقاله بهای بین یک دلار تا 3 دلار بر اساس ارزش محتوایی قرار گرفت. این قیمت وقتی به ریال تبدیل شود قیمت مقالات ما را در دامنه بین 3 تا 10هزار تومان قرار می دهد.

تصور گردانندگان بانک مقالات آن است که این نحوه قیمت گذاری به معنای انتخاب قیمتهایی با کمترین حد ممکن است اما از سوی دیگر برای اینکه بانک بتواند مسیر توسعه خود را طی کند طبعا باید فروش را از نظر تعداد در اولویت قرار دهد به تعبیر دیگر قیمت پایین تر باعث شود انتشار بیشتر  مقالات می شود. امید ما آن است که با کمک بازار دانش مسیری را طی کنیم که هر ماه شاهد غنی تر شدن هرچه بیشتر بانک مقالات هم از نظر کمی و هم کیفی باشیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  3  =  3