مرکز تحقیقات اسلامی بانکی راه‌اندازی شد

مدیرکل امور شعب بانک مهر اقتصاد استان از راه‌اندازی مرکز تحقیقات اسلامی بانکی در قم توسط این بانک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،محمدرضا پاطلا در دیدار آیت‌الله مقتدایی ضمن گرامیداشت دهه کرامت به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده بانک مهر اقتصاد در راستای اجرای بانکداری اسلامی پرداخت.
وی با اشاره به نامگذاری حکیمانه سال‌ها از سوی مقام معظم رهبری افزود: معظم له با تدابیر حکیمانه خود در چند سال اخیر با نامگذاری سال بر مسایل اقتصادی تاکید کرده‌اند و در این زمینه بار سنگینی بر دوش مسئولان است و که باید همگان مخصوصا سربازان ولایت در این زمینه گام برداند.
مدیرکل امور شعب بانک مهر اقتصاد استان با اشاره به دغدغه‌های مراجع و علما در خصوص بانکداری اسلامی افزود: بانک مهر اقتصاد که برخواسته از دل نهادی چون بسیج است از حدود چند سال پیش اقدامات جدی را در زمینه بانکداری اسلامی در دستور کار خود قرار داده و برنامه‌ای را با همکاری جمعی از اساتید حوزه و اساتید حقوق تدوین و اجرایی کرده است.
مدیرکل امور شعب بانک مهر اقتصاد استان از راه اندازی مرکز تحقیقات اسلامی بانکی در قم توسط این بانک خبر داد و اذعان داشت: در این مرکز تعدادی از روحانیون مسلط به مباحث بانکی مستقر هستند که به صورت تلفنی و حضوری به سئوالات شرعی مردم و کارکنان پاسخ می‌دهند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×    =  6