بانک پاسارگاد به جایزه جهانی بهینه کاوی و مسابقه تجربه های برتر راه یافت

بانک‌پاسارگاد، در پی دعوت شبکه جهانی بهینه‌کاوی (GBN) از بانک پاسارگاد و 9 شرکت برگزیده ادوار جشنواره ملی بهره‌وری، جهت حضور در مسابقات بین‌المللی تجربه‌های برتر و جایزه جهانی بهینه‌کاوی که در سال جاری و در کشور سنگاپور برگزار خواهد شد،بانک‌پاسارگاد موفق شد به مرحله نهایی این جایزه راه یابد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،این در حالی‌است که بانک‌پاسارگاد و شرکت‌های برتر ایرانی اولین حضور خود را در این رویداد بین‌المللی تجربه کرده و موفق شدند جایگاه مناسبی را کسب کنند.

بر اساس این خبر،  پس از طی مراحل مختلف ارزیابی، بانک پاسارگاد و شرکت فولاد مبارکه اصفهان به مرحله نهایی جایزه جهانی بهینه‌کاوی و شرکت‌های لاستیک بارز، فولاد مبارکه و لیزینگ اقتصاد نوین نیز به مرحله نهایی مسابقه بین‌المللی تجربه‌های برتر راه یافتند. در همین راستا، از بانک پاسارگاد و سایر شرکت‌های برگزیده دعوت شدتا تجربیات خود را در هشتمین کنفرانس بین‌المللی بهینه‌کاوی و پنجمین کنفرانس بین‌المللی سرآمدی کسب و کار ارایه کنند. پیش از این بانک پاسارگاد در چهارمین دوره جشنواره ملی بهره‌وری که در سال گذشته برگزار شده بود موفق به دریافت تندیس ملی بهره‌وری به عنوان بالاترین نشان این جشنواره شد.

گفتنی است با توجه به عضویت بیش از 30 کشور در شبکه جهانی بهینه‌کاوی (GBN) هر سال، مسابقه تجربیات برتر و جایزه جهانی بهینه‌کاوی به منظور به اشتراک‌گذاری تجربه‌های موفق در بین اعضا توسط این شبکه برگزار می‌شود. این مسابقات سازمان‌ها را تشویق می‌کند تا بهترین تجربه‌های عملیاتی، مدیریتی، فرآیندی، سیستمی و نیز طرح‌های ابتکاری خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و همچنین از تجربه‌های دیگران نیز بهره‌مند شوند. در حقیقت هدف از انجام مسابقه کمک به سازمان‌ها برای افزایش سریع بهره‌وری و بهبود نتایج کسب و کار خود است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

77  −  75  =