معرفی دیدگاه غالب در بانکداری آینده در مجموعه دوره های آموزش بانکداری جامع/ جزئیات و نحوه ثبت نام در دوره

پژوهشکده پولی و بانکی میزبان علاقه مندان به دانش نوین بانکی ؛

مجموعه دوره های آموزش بانکداری جامع در قالب سه دوره مقدماتی، عمومی و پیشرفته که طی روزهای 11، 18 و 28 مهرماه در پژوهشکده پولی و بانکی برگزار می شود قصد دارد نگرشی نوین، سرویس گرا و مشتری محور را بعنوان دیدگاه غالب در بانکداری آینده معرفی کرده و راهکارهای نیل به این نگرش در بانکداری کشور را تصویر نماید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، دوره بانکداری جامع قصد دارد نگرشی نوین، سرویس گرا و مشتری محور را بعنوان دیدگاه غالب در بانکداری آینده معرفی نموده و راهکارهای نیل به این نگرش در بانکداری کشور را تصویر نماید. این دوره شامل سه مقطع مقدماتی، عمومی و پیشرفته است که در مجموع مفاهیم کلیدی و روشهای اجرایی اجزای مختلف بانکداری جامع را از جنبه های مختلف کسب و کاری، فنی، سازمانی، حقوقی و فرهنگی به مخاطب آموزش می دهد.

مختصات و مفاهیم پایه بانکداری جامع

دوره مقدماتی به آموزش مختصات و مفاهیم پایه بانکداری جامع می پردازد و در کنار آن به بررسی تجربیات استقرار بانکداری جامع به همراه نکات آموزنده آن در نمونه های بین المللی می پردازد. دیدگاه مدل داده ای بانکداری جامع (Universal Data Model) را بعنوان چارچوب و مجموعه ای از Best Practice های حوزه بانکی معرفی می کند و منطق فکری موجود در آن را برای اهل کسب و کار بانکی و دست اندرکاران بانکداری الکترونیک تشریح می نماید. در ادامه بسترهای حقوقی موجود در کشور مورد ارزیابی قرار گرفته و نیازمندیهای قانونی بانکداری جامع عنوان می شود.

خدمات بانکداری جامع

دوره عمومی به تشریح بخشهای مختلف بانکداری جامع و نگرش مشتری محور آن می پردازد. در هر یک از این بخش ها نحوه گروه بندی مشتریان و خدمات قابل ارائه به آنها مورد بررسی قرار می گیرد و تفاوتها و شباهتهای آنها مطرح می شود. کمک به تدوین استراتژیهای بانک در تصمیم گیری در خصوص انتخاب بخشهای سودآور بانکداری جامع از اهداف این دوره می باشد.

چگونگی استقرار

در دوره پیشرفته، چالش های اجرایی بانکهایی که در این مسیر قدم نهاده اند به تصویر کشیده می شود. ساختار سازمانی، مدیریت تغییر، مواجهه با کسب و کارهای جدید، چالش های فنی و راهکارهای پیشنهادی برای استقرار اجزای مختلف بانکداری جامع در بانک سنتی از جمله عناوینی است که در این دوره مطرح می شود. در پایان این دوره میزگردی جهت هم اندیشی در خصوص نقطه بلوغ بانکداری جامع و مزایای بهره مندی از این نگرش در نظام بانکی برگزار می گردد.

بنابراین گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک با همکاری و حمایت پژوهشکده پولی و بانکی مجموعه دوره های بانکداری جامع را در روزهای 11، 18 و 28 مهرماه برگزار خواهد کرد.

جزئیات دوره ها

مجموعه دوره های آموزش بانکداری جامع شامل سه دوره مقدماتی، عمومی و پیشرفته است.

دبیر علمی این دوره ها را دکتر نیما امیرشکاری عضو هیات علمی پزوهشکده پولی و مالی برعهده دارد.

بر اساس این گزارش، متقاضیان شرکت در این دوره ها چنانچه تا 28 شهریور ثبت نام کنند از تخفیفات وِیژه برخوردار خواهند شد. برای اطلاعات بیشتر به سایت این دوره ها با نشانی  http://ws.ebinews.com/ مراجعه یا با شماره تلفن 88647789 تماس حاصل فرمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی تصویر کلیک کنید:

0

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

49  ⁄    =  7