امکان پرداخت اقساط کلیه بانکها در سیستم بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران

پرداخت اقساط کلیه بانکهای عضو شتاب که شماره حساب تسهیلات آن از نوع شناسه حساب بانکی ایران ( شبا) باشد با استفاده از سیستم بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران نیز انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور افزایش دسترسی مشتریان به خدمات بانکداری الکترونیکی  و کاهش سفرهای درون شهری و مراجعه به شعب، پرداخت اقساط تسهیلات بانک صادرات ایران و همچنین سایر بانکها از طریق بانکداری اینترنتی را فراهم کرد.

براساس این گزارش مشتریان برای پرداخت اقساط این بانک با استفاده از منوی «مشاهده و پرداخت اقساط درون بانکی» قادر به پرداخت اقساطی هستند که از بانک صادرات دریافت کرده‌اند و با وارد نمودن شماره تسهیلات و ورود به صفحه پرداخت، اقساط خود را پرداخت می‌کنند. همچنین اقساط دریافتی از سایر بانکها نیز پس از انتخاب حساب مبدا و درج شماره حساب تسهیلات مقصد که از نوع شناسه حساب بانکی ایران ( شبا) ‌باشد و همچنین درج مبلغ تسهیلات قابل پرداخت می‌باشد.

شایان ذکر است این بانک در پاسخ به همراهی و مشارکت مشتریان جشنواره‌ای تحت عنوان «جشنواره خدمات الکترونیکی» از اول شهریورماه تا پایان مهرماه برگزار و به استفاده‌کنندگان از خدمات نوین این بانک به قید قرعه و براساس امتیازات کسب شده جوایز ارزنده‌ای اهدا و از آنان تقدیر به عمل خواهد آورد. براساس دستورالعمل اعلام شده این بانک ضمن امتیازبندی استفاده کنندگان از خدمات الکترونیک نظیر؛ اینترنت بانک، همراه بانک، تلفن بانک، پایانه‌های فروش و خودپرداز با انجام قرعه کشی جوایز ارزنده‌ای شامل: خودرو مگان، پژو 207، تبلت، لپ تاپ، گوشی تلفن همراه هوشمند و هزاران جایزه نقدی را به برندگان اعطا نماید.

گفتنی است بانک صادرات ایران با افتتاح بیش از 49 میلیون حساب سپهری، نصب بیش از 380 هزار دستگاه پایانه فروش و راه‌اندازی 3 هزار 980 دستگاه خودپرداز نقش بسزایی در پیشبرد اهداف کلان بانکداری الکترونیک در نظام بانک کشور داشته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. رقیه احمدی می گوید

    خوب

ارسال یک پاسخ

80  +    =  81