نقشه قتل اپل و سامسونگ توسط آمازون

آمازون قصد دارد گوشی های هوشمند رایگان در اختیار کاربران ارشد خود قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،کاربران ارشد ، کاربرانی هستند که از سرویس موسوم به Amazon Prime استفاده کرده و از محصولات قابل عرضه در آمازون خرید کنند.

در نقشه ای جدید کمپانی آمازون قصد دارد کمپانی هایی مانند اپل و سامسونگ را تحت فشار قرار داده تا گوشی های هوشمند خود را ارزان تر از قبل در اختیار کاربرانی که از سرویس های ویژه آمازون استفاده می کنند، قرار دهد.

جسیکا لسین در وبلاگ خود به نقل از منابع نزدیک به مدیریت ارشد آمازون تایید کرد که تلاشهایی برای پیشنهاد گوشی هوشمند رایگان به کاربران "آمازون پرایم" صورت گرفته اما هنوز واکنشی از سوی سامسونگ و اپل و … اتخاذ نشده است اما اگر این استراتژی محقق گردد، کمپانی های بزرگ چاره ای ندارند جز اینکه ارزان تر از قبل گوشی های خود را در اختیار آمازون قرار دهند.

"آمازون پرایم" بعد از استفاده آزمایشی 30 روزه مجانی و رضایت کاربر به صورت اشتراک سالانه 79 دلار عرضه می شود و کاربری که عضو آن می شود می تواند هر جنسی را در عرض دو روز دم درب خود تحویل بگیرد، به 41 هزار فیلم و سریال تلویزیونی به صورت رایگان دسترسی پیدا کند، و بیش از 350 هزار عنوان کتاب و مقاله و سند را که در اختیار دارندگان تبلت کیندل است، به صورت رایگان استفاده کند.

جسیکا آنچه قرار است اتفاق بیفتد را بختک شبانه برای اپل خوانده که 51 درصد سود خود را از آیفون بدست می آورد و تاکنون حاضر نبوده تلفن خود را رایگان در چنین برنامه هایی در اختیار سایر کمپانی ها قرار دهد.

آمازون می خواهد در نقشه جدید اگر کاربر "آمازون پرایم" برای دو سال قرارداد ببندد، گوشی رایگان ست شده در اختیارشان قرار دهد. گفتنی است شبیه این استراتژی را کمپانی های مخابراتی برای کاربران خود در نظر گرفته و البته در مقابل تلفن های گران قیمت حداکثر 200 دلار به ازای قراردادهای دوساله از کاربران خود (مثلا برای آیفون) اخذ می کنند و امازون می خواهد شبیه این استراتژی را برای سروی "آمازون پرایم" خود اجرا کند.

آمازون

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

53  +    =  63