۵۳ برابر رشد در استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی «دامون» بانک صادرات ایران

با گسترش بکارگیری از سامانه پرداخت اینترنتی دامون بانک صادرات ایران مبلغ تراکنشهای این درگاه با 53 برابر رشد در پایان مرداد ماه سال جاری به 172 میلیارد ریال رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران درگاه اینترنتی مرکز واریز نقدی (دامون) بانک صادرات ایران در  پایان مرداد ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته معادل 520 درصد در تعداد و 5300 درصد در مبلغ تراکنشها رشد داشته است که این رشد در مردادماه سال جاری نسبت به ماه قبل معادل 438 درصد در تعداد و 136 درصد در مبلغ تراکنشها بوده است.

شایان ذکر است دانشگاهها از جمله فعالترین پذیرندگان درگاه الکترونیکی دامون بانک صادرات ایران هستند و دانشجویان  با استفاده از سایت اینترنتی هردانشگاه و وارد نمودن مشخصات کارت و رمز خود نسبت به پرداخت شهریه از درگاه دامون اقدام می نمایند. به نحوی که تنها در مردادماه سال جاری تعداد 65000 تراکنش و به طور متوسط در روز 2100 تراکنش مربوط به دانشگاهها از این طریق انجام گرفته که به همین تعداد از سفرهای  روزانه شهری و مراجعه به شعب بانک جلوگیری بعمل آمده است.

بنا بر همین گزارش، پذیرندگان دارای وب سایت می توانند از طریق درگاه اینترنتی بانک صادرات ایران ( دامون) نسبت به فروش محصولات و خدمات خود توسط کارت های شتاب از طریق اینترنت در وب سایت اختصاصی خود اقدام نمایند. با استفاده ازاین درگاه، دارندگان کارت نیز می توانند با امکانات مجازی ویژه ای که در اختیار پذیرنده اینترنتی قرار میگیرد، به جای مراجعه حضوری به  یک واحد تجاری ، خرید کالا یا خدمات موردنیاز خود را از طریق وب سایت آن واحد تجاری انجام دهند.

درگاه پرداخت الکترونیکی دامون  با قادر ساختن پذیرندگان ( صاحبان کالا / خدمات ) برای پذیرش کارت های بانکی جهت خرید Online ، تجارت الکترونیک را رونق بخشیده و با کاهش سفرهای درون شهری ، کاهش هزینه های مربوطه و افزایش رفاه مشتریان همانند پلی میان پذیرندگان، مشتریان و شبکه بانکی،  تراکنش های مالی را پردازش و اطلاعات پرداخت اینترنتی را مبادله می نماید .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

90  ⁄    =  30