امضای تفاهم‌نامه همکاری بین بانک صادرات ایران و کمیته امداد امام خمینی

بانک صادرات ایران و کمیته امداد امام خمینی (ره) تفاهم‌نامه‌ای به منظور توانمندسازی محرومین با محوریت اشتغال و بهره گیری از جذب منابع قرض‌الحسنه خیرین با افتتاح حساب قرض‌الحسنه ابرار به امضا رساندند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران  در این جلسه‌ای که با حضور مهندس پیشرو مدیرعامل این بانک و انواری سرپرست و عضو شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) در مجتمع اداری فرهنگی ولایت برگزار شد،  پیشرو طی سخنانی ضمن تأکید بر اعطای تسهیلات خرد و تأمین نیازهای ضروری اقشار نیازمند گفت: بانک صادرات ایران با توجه به تعداد شعب و گستره جغرافیایی که دارد، همواره خدمت به اقشار نیازمند را در دستور کار قرار داده و این موضوع را مایه افتخار و مباهات خود می‌داند.

وی افزود: پرداخت این تسهیلات با رویکرد بانکداری اسلامی و اهداف نظام اسلامی نیز مطابق است. بنابراین امیدواریم با امضای این تفاهم‌نامه این تسهیلات با حداقل شرایط ممکن به اقشار نیازمند پرداخت شود و همکاران ما نیز در برکات این کار سهیم باشند.

انواری، سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این جلسه ایجاد نشاط و شکل‌گیری جریان سلامت در خانواده‌های نیازمند را از آثار تسهیلات اشتغال‌زایی عنوان کرد و با اشاره به تفاهم نامه‌ای که با بانک صادرات امضا شده است اظهار امیدواری نمود از حداکثر امکانات بانک برای رفع مشکلات اقشار نیازمند استفاده گردد.

وی در پایان از مدیریت و کارکنان بانک صادرات ایران که مشتاقانه قدم در این عرصه گذاشته‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

شایان ذکر است این بانک پرداخت تسهیلات خرد و حمایت از اقشار کم درآمد را در دستور کار قرار داده  و طی سال گذشته علاوه بر پرداخت تسهیلات خود اشتغالی به مدد جویان کمیته امداد پرداخت تسهیلات قرض الحسنه درمان را نیز در اولویت قرار داده و در سال گذشته 108 میلیارد ریال به بیماران نیازمند پرداخت کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

61  −  53  =