حمایت بانک مهر اقتصاد از صنایع بزرگ کشور

مدیر عامل، معاونین و مدیران کل شعب بانک مهر اقتصاد استان البرز و تهران بزرگ طی بازدید از شرکت ماموت با مدیر عامل این شرکت دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،دکتر غلامحسن تقی نتاج مدیر عامل بانک  در این بازدید کمک به اقتصاد داخلی، رونق تولید و اشتغالزایی را از اهداف بانک و در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: مجموعه مهر آمادگی دارد تا در هر زمان که صنایع بزرگ کشور نیاز به حمایت دارند تمام تلاش خود را برای کمک به آنها به کار گیرد.
نتاج با بیان اینکه مشارکت در ساخت واحدهای تولیدی و کارخانه‌ها همواره از اولویت‌های بانک مهر اقتصاد بوده است خاطر نشان کرد: خوشبختانه در شرکت ماموت تولید  واقعی است و سفته بازی در آن جایی ندارد لذا امیدواریم با تخصیص اعتبار مورد نیاز و ارائه آن در چهار چوب بانکداری اسلامی، پشتوانه ای قوی برای مجموعه‌های تولیدی و صنعتی باشیم و به سمت اقتصاد واقعی حرکت کنیم.  
در ادامه نجف پور – معاون اعتبارات و تجهیز منابع بانک –  بر حمایت از صنایع در سال حماسه اقتصادی تاکید کرد و گفت: این بانک براساس رویکردی ارزش محور، ماموریت‌های اقتصادی خود را دنبال می‌کند که بر همین اساس با ورود به عرصه‌های وسیع تر، توانسته است کمک حال صنعت کشور باشد.
وی با بیان اینکه شرکت ماموت می‌تواند با در اختیار قرار دادن محصولات خود به لیزینگ بانک مهر اقتصاد از مزایای این طرح بهره مند شود، افزود: رویکرد اقتصادی ما بر اساس حمایت از صنایع کوچک و بزرگ کشور بوده است که امیدواریم با کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی در خلق حماسه اقتصادی موثر واقع شویم.  
اکبری مدیر کل شعب استان البرز نیز با بیان اینکه پرداخت تسهیلات به تولید کنندگان در کوتاه ترین زمان ممکن در دستورکار  استان قرار دارد، اظهار داشت: این بانک در راستای رشد و شکوفایی تولید و صنعت در استان البرز اقدامات موثری ترتیب داده است و با پرداخت تسهیلات در قالب طرح های مشارکت تقسیطی، مدنی و عقود مبادله ای به دنبال بارور کردن تولید و صنعت در استان است.  
در ادامه، فردوس مدیر عامل شرکت ماموت ضمن قدردانی از حمایت های بانک مهر اقتصاد گفت: این بانک در سال گذشته با پرداخت ششصد و بیست میلیارد ریال تسهیلات در قالب خرید دین، بخش بزرگی از نیازهای مالی ما را تامین نموده است به صورتیکه ظرفیت تولید در تمامی کارخانجات ماموت چند برابر شد و زمینه صادرات به کشورهای همسایه نیز فراهم گردید.
وی با مناسب ارزیابی کردن بازار مصرفی در داخل و خارج از کشور و علاقه کشورهای همسایه به تولیدات این شرکت، ابراز داشت: مجتمع صنعتی ماموت در سال 1370 شمسی شروع به کار کرد که پس از گذشت یک دهه از آغاز فعالیت، این واحد تولیدی با استفاده از مدرن ترین تکنولوژی روز اروپا و رعایت مراحل مختلف کنترل کیفی خطوط تولیدی، مطابق با استانداردهای دنیا به یکی از بزرگترین واحدهای صنعتی تولیدی کشور تبدیل شود.
مدیر عامل شرکت ماموت ادامه داد: شرکت‌های گروه صنعتی ماموت به عنوان بزرگترین هلدینگ کشور، توانسته است در زمینه‌های مختلف تولیدی و خدماتی در ایران، خاورمیانه، آسیای میانه و شمال آفریقا فعالیت نماید که شرکت های ماموت تلکا، ماموت دیزل، ماموت سازه، ماموت ساختمان، ماموت سیستم، ماموت وزنه، شرکت حمل و نقل بین‌المللی هاگ بار و شرکت مهرسا از شرکت های هولدینگ ماموت به شمار می روند.
گفتنی است کارخانجات گروه صنعتی ماموت با بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته و نیروهای متخصص و آموزش دیده در واحدهای صنعتی اروپا هم اکنون در ایران بعنوان بزرگترین کارخانه تولیدکننده انواع تریلر،کانکس و ساندویچ پانل است که این کارخانه در دبی نیز به عنوان بزرگترین کارخانه بتن دنیا به شمار می آید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

53  +    =  57