تغییرات تازه در شرایط وام مسکن

مدیرکل امور طرح و برنامه بانک مسکن با اعلام اینکه برای نخستین بار به واحدهای بیش از 20 سال ساخت و تا 25 سال ساخت 120 میلیون ریال وام پرداخت می شود، از انجام مذاکراتی با بانک مرکزی برای افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل ازمهر، نادر قاسمی با اشاره به مصوبه هیئت مدیره بانک مسکن گفت: بر اساس این مصوبه به واحدهای غیرنوساز و غیر دست اول از محل حساب صندوق پس انداز مسکن و اوراق حق تقدم ‌برای واحدهای تا 20 سال ساخت 200 میلیون ریال و برای واحدهای بیش از 20 سال ساخت و حداکثر تا 25 سال ساخت 120 میلیون ریال وام پرداخت می شود.

مدیرکل امور طرح و برنامه بانک مسکن با اشاره به اینکه پیش از این وام 20 میلیون تومانی خرید خانه به واحدهای با عمر 12 سال ساخت پرداخت می شد، تصریح کرد: حداکثر مدت بازپرداخت تسهیلات برای واحد های با مشخصات یاد شده بدون لحاظ میزان تسهیلات یا مدت انتظار، 12 سال است.

وی هدف از این مصوبه را کاهش بروکراسی اداری،‌ جلوگیری از ورود بنگاه های معاملاتی،‌ دلالان و واسطه ها دانست و افزود: در حال مذاکره با کارشناسان و ادارات بانک مرکزی برای افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن هستیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

89  −  84  =