مرکز کنترل و نظارت از راه دور پست بانک

در استان اردبیل راه اندازی شد

مرکز کنترل و نظارت از راه دور پست بانک استان اردبیل به بهره برداری رسید;هدف بازرسی و حسابرسی؛ سالم سازی محیط کاری و همچنین ارتقاء سطح دانش و موقعیت شغلی کارکنان است که این هدف همواره در سرلوحه کار واحدهای نظارتی قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران اسد گرامی رئیس اداره کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات این بانک پس از افتتاح مرکز مذکور در جلسه شورای اداری پست بانک استان ضمن تقدیر از وضعیت مطلوب استان گفت: هدف بازرسی و حسابرسی؛ سالم سازی محیط کاری و همچنین ارتقاء سطح دانش و موقعیت شغلی کارکنان است که این هدف همواره در سرلوحه کار واحدهای نظارتی قرار دارد.
وی با تأکید بر لزوم آموزش های مستمر، تقویت جایگاه واحدهای نظارتی و بازدیدهای دوره ای رؤسای شعب از دفاترخدمات بانکی تحت نظارت افزود: کاهش مأموریت ها و صرفه جویی در هزینه های استان، انجام غیرحضوری عملیات بازرسی و حسابرسی، جلوگیری از مغایرت حسابها و نظارت مستمر و لحظه ای برعملکرد جاری شعب و دفاتر از مهمترین مزایای مرکز کنترل و نظارت از راه دور است.
همچنین بهروز دادخواه مدیر شعب پست بانک استان اردبیل در این مراسم ضمن ارائه گزارش عملکرد استان اظهار داشت: اجرای دقیق طرح های نو از قبیل؛ سپرده ستاره دنباله دار، پرداخت تسهیلات مشارکت مدنی تدریجی و انعقاد تفاهم نامه های عمده استانی نظیر؛ حساب دهیاری ها و بخشداری ها، شرکت های تعاونی زیرمجموعه اتاق تعاون استان و سایر دستگاه ها از اهم برنامه های عملیاتی پست بانک استان می باشد که در انجام آن اهتمام بیشتری خواهیم داشت.
وی در پایان تصریح کرد: ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیکی در سطح استان به منظور فراهم نمودن دسترسی عمومی و کاهش مازاد نقدینگی دفاترخدمات بانکی و هزینه های عمومی هموطنان از دیگر برنامه های پست بانک استان اردبیل است.
گفتنی است: اسد گرامی و همراهان وی از شعب دانش، تازه میدان و مبارزان شهرستان اردبیل و همچنین شهرستان مشکین شهر بازدید کردند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. افراد نظافت می گوید

    سلام
    پرداخت وام فرزند آوری در پست بانک مسدود شده کی شروع میشود

ارسال یک پاسخ

30  −    =  28