خدمات بانکداری شرکتی توسعه صادرات ارائه شد

بانک توسعه صادرات ایران در اولین گام به منظور ارایه خدمات بانکداری شرکتی، نرم‌افزار تولید فایل پرداخت گروهی پایا را طراحی و در اختیار مشتریان این بانک قرار داد;مشتریان می توانند پس از مطالعه دقیق دستورالعمل طرح با تکمیل فرم مربوطه و تحویل فایل به شعبه بانک توسعه صادرات از این خدمت بهره مند گردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،دستــور پرداخت‌های گروهی عمدتاً برای پرداخت‌های تجاری کاربران شرکتی و سازمانی نظیــر پرداخت حقوق و مستمری، پرداخت سود سهام و پرداخت های انتقالی با تعداد زیاد کاربرد دارد.
در این طرح شرکت‌ها و سازمان‌هایی که حساب اصلی آنها در بانک توسعه صادرات ایران است می‌توانند بدون الزام مشتریان خود به افتتاح حساب در این بانک، از طریق تکمیل و ارسال فرم‌های مربوطه که در این نرم افزار موجود می باشد وجه مربوطه را به حساب افراد در هر بانک دیگر پرداخت نمایند .
داشتن حساب در بانک توسعه صادرات ایران و ارائه مدارک شناسایی در هنگام تکمیل فرم درخواست خدمت برای مشتری تنها الزامات استفاده از این خدمت بوده و در حال حاضر بانک هیچ کارمزدی در قبال این خدمت اخذ نمی نماید.
مشتریان می توانند پس از مطالعه دقیق دستورالعمل طرح با تکمیل فرم مربوطه و تحویل فایل به شعبه بانک توسعه صادرات از این خدمت بهره مند گردند.
خاطرنشان می‌شود ساعت واریز و انتقال وجه از طریق سیستم پایا ساعات 6:00 ، 9:30  ، 11:30 ، 13:30 ، 15:30 ، 18:00 ، 20:00 می‌باشد.

توجه:
    برای نصب این برنامه، فایل آن را از اینجا دانلود کنید. paya.zip -6.34MB
    بعد از اینکه فایل فشرده زیر را دانلود کردید آنها را از حالت فشرده خارج کرده و بر روی EDBIPAYA.exe دوبار کلیک کنید.
    برای اولین بار لازم است کلمه رمز جدید مدنظر خود را وارد کنید و در زیر مجددا آن را تکرار نمایید.
    لطفا برای ورود در دفعات بعدی، با نام کاربری admin   وارد شوید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +  3  =