گوشی ژاپنی با دوربین ۲۰ مگاپیکسلی وارد بازار می‌شود

شرکت سونی در گوشی هوشمند Honami تاکید فراوان بر دوربین دیجیتالی داشته است و این محصول را همراه با دوربین 20 مگاپیکسلی به دست کاربران می‌رساند.

به گزارش فارس به نقل از سلولار – نیوز، شرکت سونی امیدوار است بهترین گوشی هوشمند خود را ماه آینده در کنفرانس بین‌المللی تجهیزات الکترونیکی که در کشور آلمان برگزار می‌شود، به صورت رسمی معرفی کند.

 

این محصول که مدل بعدی از سری گوشی‌های Xperia محسوب می‌شود، بر اساس گزارشات رسیده Honami نام دارد و شرکت سونی برای آن فناوری پیشرفته دوربین دیجیتالی و سیستم فوق باکیفیت برای پخش برنامه‌های تلویزیونی در نظر گرفته است.

سونی پیش‌تر اعلام کرده بود زمانی که به صورت کامل مدیریت شرکت "سونی – اریکسون" را در دست بگیرد، بر فناوری‌های مربوط به پخش فایل‌های صوتی و همچنین نمایشگر نسل جدید گوشی‌ها تاکید فراوان خواهد داشت.

اما اخبار رسیده نشان می‌دهد که شرکت سونی در گوشی هوشمند Honami تاکید فراوان بر دوربین دیجیتالی داشته است و این محصول را همراه با دوربین 20 مگاپیکسلی به دست کاربران می‌رساند تا این گوشی را نسبت به دیگر گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار جهانی متفاوت عرضه کند.

البته این گوشی هوشمند با دوربین باکیفیت خود رقبای سرسختی در بازار جهانی دارد و از جمله آن‌ها، گوشی PureView نوکیا محسوب می‌شود که چندی پیش با دوربین 41 مگاپیکسلی به بازار عرضه شد.

دو منبع آگاه در گزارش‌های مجزا توضیح دادند که این گوشی هوشمند در تاریخ 4 سپتامبر پیش از آغاز به‌کار نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات الکترونیکی IFA برلین وارد بازار می‌شود که این تاریخ چند روز قبل از عرضه مدل آتی گوشی هوشمند آیفون اپل است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  19  =  25