دفتر احمدی‌نژاد تکذیب کرد

فارس نوشت:

دفتر محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق طی بیانیه‌ای ادعای برخی از نمایندگان درباره ارتباط اعضای دولت نهم و دهم با هیئت حاکمه آمریکا را تکذیب کرد.

در این اطلاعیه آمده است: اظهار‌نظر یکی از نمایندگان در نطق روز گذشته صحن علنی مجلس در مخالفت با وزیر پیشنهادی امور خارجه پیرامون دکتر احمدی‌نژاد و همکارانش کاملا دروغ و از پایه و اساس کذب محض می‌باشد.

در ادامه این اطلاعیه با بیان اینکه متاسفانه عده‌ای طی سالیان اخیر در پوشش دفاع از دین و آرمان‌های انقلاب و بر اساس اخبار دروغ و شایعه‌سازی‌ها سعی در مخدوش کردن چهره دولت خدمتگزار و عدالت‌محور را داشتند تصریح شده است: خوشبختانه این سناریوی جعلی و تکراری آنها با هوشیاری و بصیرت ملت آگاه هیچ حاصلی در پی نداشته است.

در پایان این این اطلاعیه با تاکید بر اینکه هیچ یک از اعضای دولت نهم و دهم هیچگاه و در هیچ مقطعی با احدی از مرتبطین رسمی یا غیررسمی هیئت حاکمه آمریکا ارتباط و ملاقاتی نداشته‌اند آمده است: انتظار می‌رود فعالان و صاحبنظران سیاسی با اجتناب از اظهارات و اقدامات خلاف اصول اخلاقی و انسانی از هتک حیثیت دیگران بپرهیزند و دستگاه قضایی نیز به وظیفه ذاتی در اینگونه موارد عمل کند.

دفتر محمود احمدی‌نژاد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. محسن می گوید

    از احمدی نژاد سئوال شود که در باره پناهنده شدن حبرنگار ویژه ای که به همراه وی به نیویورک اعزام شد و اسناد محرمانه مملکت را دو دستی تقدیم ماموران سیا کرد، چه پاسخی دارد؟ قابل توجه مسئولین امنیتی و اطلاعاتی !

ارسال یک پاسخ

30  −    =  29