مدیرعامل جدید شرکت ملی خدماتی تدارک معرفی شد

با حضور اعضاء هیات مدیره شرکت ملی خدماتی تدارک و موسسه همیاری کوثر، مرتضی محمودوندبه سمت مدیرعامل جدید شرکت ملی خدماتی تدارک منصوب شدو از زحمات و تلاشهای آقای قائمی مدیرعامل سابق این شرکت قدردانی به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی بانک ملی با حضور اعضاء هیات مدیره شرکت ملی خدماتی تدارک و موسسه همیاری کوثر، مرتضی محمودوندبه سمت مدیرعامل جدید شرکت ملی خدماتی تدارک منصوب شدو از زحمات و تلاشهای آقای قائمی مدیرعامل سابق این شرکت قدردانی به عمل آمد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. س می گوید

    با عرض سلام و خسته نباشید . وضعیت این شرکتی های خدماتی تدارک به کجا رسیده ما همش چشم انتظاریم که یه روز خبر خوبی به ما بدید که یه روز تبدیل به پیمانی یا رسمی تبدیل کنید و با مزایای خوب که ما هم بتوانیم مثل همه کارمندان رسمی از مزایای این بانک بدونه سهم نباشیم که بتوانیم یه سرو سامانی به زندگی خودمان بدیم به فکر ما باشید تا خدا هم به فکر شما هم باشد از این نعمت خدایی ما را معاف نکنید چیزی که خدا داده به ما شما از ما نگیرید تا خدا بیشترش کند برای همهگی ممنون میشیمفرض کنید یکی از بچه های خودتون تو این شرکت کار میکنه شما چکار میکنید با این حقوق کم به کدام از قسمت مشکلات زندگی رسیدگی کنه

  2. اکبر می گوید

    شرکتی

ارسال یک پاسخ

24  ⁄  6  =