بازار آی تی منتظر تغییر دولت و تعیین تکلیف دلار

رئیس اتحادیه فناوران رایانه‌ تهران گفت: در پی کاهش نرخ دلار از 3700 به 3150 ، بازار آی تی امیدوار به ادامه این روند و منتظر تغییر دولت است، از این رو اغلب واردکنندگان تا زمان تغییر دولت و تعیین نرخ دلار در واردات دست نگه داشته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک سید مهدی میرمهدی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص وضعیت بازار IT در آخرین روزهای دولت دهم اظهار داشت: در زمان فعالیت دولت دهم تا امروز در آستانه پایان کار دولت هیچ‌گاه به بازار IT  (جزء تلفن همراه) ارز مبادله‌ای داده نشد.

رئیس اتحادیه فناوران رایانه‌ تهران توضیح داد: در زمان فعالیت دولت دهم، ثبت سفارش کالای IT انجام می‌شد  اما توسط بانک عامل ارز مبادله‌ای پرداخت نمی‌شد.

وی افزود: این بازار اکنون  و در پی کاهش نرخ دلار از 3700 به 3150 بازار امیدوار به ادامه این روند و منتظر روی کار آمدن دولت جدید است، از این رو اغلب واردکنندگان تا زمان تغییر دولت و تعیین نرخ دلار در واردات دست نگه داشتند.

میرمهدی گفت: هم‌اکنون واردکنندگانی که کالا در انبار دارند، کالای جدید وارد نمی‌کنند و واردکنندگانی که کالا ندارند، برای پاسخگویی به نیازشان، واردات انجام می‌دهند. اما در مجموع، بازار از واردات جدید IT دست نگه داشته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  5  =  1