گوگل گزارش هفتگی امنیت اینترنتی جهان را منتشر می‌کند

در این گزارش گوگل به تعداد بدافزارها و سایت‌های اینترنتی مخصوص سرقت‌های اینترنتی که گوگل آنها را شناسایی کرده است، اشاره می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایتنا شرکت گوگل در بیانیه جدید خود اعلام کرد که از این پس گزارش‌های مربوط به امنیت اطلاعات اینترنتی در خصوص فعالیت بدافزارها و ابزارهای سرقت اینترنتی را به صورت مرتب منتشر می‌کند.

به گزارش ایتنا، این اقدام گوگل به منظور افزایش آگاهی کاربران و کاهش توانایی ویروس‌ها در رایانه‌های آلوده شده صورت می‌گیرد و بر این اساس سعی می‌شود تا کاربران بهتر از گذشته بتوانند تهدیدهای اینترنتی را شناسایی کنند و کمتر سراغ سایت‌های منتشر کننده این بدافزارها بروند.

بدافزارها قادر هستند اطلاعات شخصی کاربران را بازیابی کرده و از آن استفاده کنند.
ویروس‌ها و ابزارهای سرقت اینترنتی از طریق پست‌های الکترونیکی هم کاربران تجاری را فریب می‌دهند و به گفته کارشناسان، این‌ها از جمله خطرناک‌ترین ابزارهایی محسوب می‌شوند که کاربران را تهدید می‌کنند.

گزارش گوگل در این زمینه به صورت هفتگی منتشر می‌شود و در آن به تعداد بدافزارها و سایت‌های اینترنتی مخصوص سرقت‌های اینترنتی که گوگل آنها را شناسایی کرده است، اشاره می‌شود.

شرکت اینترنتی گوگل همچنین توضیح داد که به صورت روزانه بیش از 10 هزار سایت با مشخصه‌های یاد شده را شناسایی می‌کند که البته روز به‌روز بر تعداد این سایت‌ها افزوده می‌شود.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

58  −    =  55