دوربین دیجیتالی مجزا برای گوشی‌های هوشمند سونی

دوربین دیجیتالی خارجی به صورت آهن‌ربایی به گوشی متصل می‌شود و همان طور که هم‌اکنون نمونه‌های فراوانی از آن در بازار وجود دارد، سونی برای سری گوشی‌های هوشمند Xperia چنین محصولی روانه بازار می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از اینتو موبایل، این طور که به نظر میرسد شرکت سونی قصد رقابت با گوشی هوشمند Galaxy S 4 Zoom سامسونگ و دوربین دیجیتالی پیشرفته آن را ندارد و شایعات منتشر شده نشان می‌دهد که سونی قصد دارد برای سری گوشی‌های هوشمند Xperia خود دوربین دیجیتالی مجزا عرضه کند.

 

دوربین دیجیتالی خارجی به صورت آهن‌ربایی به گوشی متصل می‌شود و همان طور که هم‌اکنون نمونه‌های فراوانی از آن در بازار وجود دارد، سونی برای سری گوشی‌های هوشمند Xperia چنین محصولی روانه بازار می‌کند.

این دوربین دیجیتالی مجزا برای خود حسگر تصویری مجزا دارد و شامل باتری جداگانه‌ای می‌شود که انرژی مورد نیاز خود را از آن تامین می‌کند. این دوربین قادر است تصاویری که تهیه می‌کند را از طریق سیستم ارتباطی NFC و همچنین WiFi-Direct به گوشی منتقل کند و گوشی هوشمند هم می‌تواند به عنوان یک دوربین مجزا عمل کند.

این طور که منابع آگاه اعلام کرده‌اند، دوربین دیجیتالی مجزا با حسگرهای مشابه در دوربین‌های دیجیتالی ساخت شرکت سونی عرضه می‌شود و اندازه آن یک اینچ با کیفیت 20.2 مگاپیکسل و مجهز به سیستم Exmor R و همچنین لنز Carl Zeiss خواهد بود.

هم‌اکنون مدل مفهومی این دوربین دیجیتالی مجزا مخصوص گوشی‌های هوشمند سونی ساخته شده است. اما از آنجا که کاربران برای استفاده از چنین محصولی مجبور به پرداخت هزینه مجزا خواهند بود، هنوز مشخص نیست که این محصول مورد استقبال قرار می‌گیرد یا خیر.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  5  =  30