پیش بینی این هفته کارشناسان کیتکو از روند قیمت طلا

تازه ترین نظرسنجی کیتکو نیوز از کارشناسان اقتصادی نشان می دهد که قیمت جهانی طلا طی هفته آینده بار دیگر با افزایش روبرو خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از سایت طلا از پایگاه اینترنتی فوربس؛ اکثر کارشناسان اقتصادی شرکت کننده در نظرسنجی تازه کیتکو نیوز بر این باورند که قیمت طلا در هفته آینده بار دیگر افزایش خواهد یافت.

بر اساس این گزارش 19 کارشناس ارشد اقتصادی در نظرسنجی اخیر کیتکو نیوز شرکت کرده اند که در این بین 11 نفر به افزایش قیمت طلا رای داده اند. 6 کارشناس ارشد اقتصادی نیز بر این باورند که قیمت طلا طی هفته آینده با کاهش روبر خواهد شد و 2 کارشناس نیز اعلام کردند قیمت طلا بدون تغییر باقی خواهد ماند.

هفته گذشته نیز 48 درصد کارشناسان اقتصادی افزایش قیمت طلا را پیش بینی کرده بودند. قیمت طلا در هفته گذشته با رشد 20 دلاری در هر اونس روبرو شده است. به اعتقاد کارشناسان اقتصادی نیروهی ساختاری بازار عامل اصلی افزایش قیمت طلا در هفته آینده هستند.

افزایش تقاضای فیزیکی برای خرید طلا و رشد تقاضا به خصوص از سوی چین تاثیر زیادی بر ادامه روند صعودی قیمت طلا خواهد داشت. تدابیر دولت هند برای کاهش واردات طلا نیز موجب رشد و رونق قاچاق طلا به این کشور شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

70  +    =  77