HTC مدل کوچک و بزرگ گوشی One را عرضه می‌کند

گوشی هوشمند Max از ماه سپتامبر برای فروش وارد بازار جهانی می‌شود و نسخه کوچک شده این گوشی هوشمند که نمایشگر 4.3 اینچی دارد همین ماه به دست کاربران جهانی می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از سلولار – نیوز، اگرچه از مدت‌ها قبل اعلام شد که شرکت HTC قصد دارد اواخر سال جاری میلادی مدل کوچک شده گوشی هوشمند HTC One را وارد بازار جهانی کند، منابع آگاه  اعلام کردند که این شرکت تایوانی هم‌اکنون در حال کار کردن روی یک دستگاه الکترونیکی بزرگتر است که می‌توان آن را بین گوشی هوشمند و رایانه‌های لوحی طبقه‌بندی کرد.

این طور که پایگاه خبری آلمانی  MobileGeeks گزارش داده است، شرکت HTC علاوه بر تولید یک گوشی هوشمند با اندازه متوسط قصد دارد یک گوشی بزرگتر را با اندازه 6 اینچی تولید کند که با نام HTC One Max شناخته می‌شود.

بر این اساس می‌توان گفت که این شرکت از گوشی هوشمند One خود سه مدل متفاوت را روانه بازار می‌سازد.

پیش‌بینی شده است که گوشی هوشمند Max از ماه سپتامبر برای فروش وارد بازار جهانی شود و اگر این گزارش درست باشد، کاربران از حدود دو ماه دیگر می‌توانند این محصول را خریداری کنند. اما نسخه کوچک شده این گوشی هوشمند نمایشگر 4.3 اینچی دارد که گفته می‌شود همین ماه به دست کاربران جهانی می‌رسد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +    =  9