لپ‌تاپی محبوب از ایسر

مدل E1-571G-53234G50Maks از لپ‌تاپ‌های باقابلیت ایسر در بازار داخلی است. این لپ‌تاپ دارای قابلیت‌هایی چون تجهیز به پردازنده Intel 3230M Core i5 2.6GHz UpTo 3.2 GHz، رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت حافظه 500 گیگابایت است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک مدل  E1-571G-53234G50Maks از لپ‌تاپ‌های باقابلیت ایسر در بازار داخلی است. این لپ‌تاپ دارای قابلیت‌هایی چون تجهیز به پردازنده Intel 3230M Core i5 2.6GHz UpTo 3.2 GHz، رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت حافظه 500 گیگابایت است.
در مورد صفحه نمایش هم باید بگوییم که صفحه نمایش 6/15 اینچی این لپ‌تاپ‌ها دارای دقت 1366×768 است و با وجود این، رنگ‌های تولیدشده توسط صفحه نمایش بسیار زنده و طبیعی هستند و زوایای دید آن نیز به خصوص در حالت افقی، کاملا رضایت‌بخش است. در بالای صفحه نمایش یک وب کم نیز برای انجام مکالمات اینترنتی، تعبیه شده است.
بالای کیبورد دستگاه، شبکه مربوط به بلندگوهای لپ‌تاپ قرار دارند. این بلندگو برای مصارف اولیه کیفیت و بلندی صدای قابل قبولی را ارائه می‌دهند؛ ولی علاقه‌مندان به گوش کردن به موسیقی یا تماشای فیلم، بهتر است از بلندگوهای خارجی یا هدفون استفاده کنند.
در سمت چپ کیبورد نیز به ترتیب، پورت مربوط به آداپتور، پورت شبکه گیگابیتی، خروجی VGA، پورت HDMI، یک پورت USB 2.0 و ورودی و خروجی صوتی قرار دارند. در سمت راست نیز درایو نوری و دو پورت
USB 2.0 دیگر قرار دارند. متاسفانه پورت دوست داشتنی USB 3.0 در این لپ‌تاپ وجود ندارد. در لبه جلویی لپ‌تاپ نیز یک کارتخوان SD قرار دارد. Acer همراه سری E1-571 یک باتری شش سلولی لیتیوم یونی ارائه می‌دهد. به طور کلی Acer Aspire E1-571 با توجه به قیمتی که دارد، یک لپ‌تاپ بسیار خوب و یک خرید عالی محسوب می‌شود. در حقیقت لپ‌تاپ‌هایی با این امکانات و سخت‌افزار، معمولا گران‌تر هستند. از رقبای اصلی این لپ‌تاپ می‌توان به لپ‌تاپ‌های Fujitsu LifeBook AH-531 و Dell Inspiron 5110 اشاره کرد که تقریبا سخت‌افزار یکسانی دارند. در نهایت اگر جزو کسانی هستید که به دنبال یک لپ‌تاپ بسیار خوب و قدرتمند برای انجام کلیه کارهای روزانه هستید و تمایل ندارید که هزینه زیادی پرداخت کنید، Acer Aspire E1-571 یک انتخاب بسیار خوب محسوب می‌شود. کیفیت ساخت بالا، تجهیز به کیبورد و تاچ پد با کیفیت، بهره‌مندی از
سخت‌افزار قدرتمند و قیمت مناسب از نقاط قوت این لپ‌تاپ است.
لپ‌تاپ مذکور با قیمتی در حدود یک میلیون و 770 هزار تومان به بازار عرضه شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  ×  1  =