کاهش تخلف در نمایشگاه‌های ضیافت

معاون بازرسی سازمان حمایت از شناسایی و تشکیل 7 پرونده تخلف طی سه روز برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت در استان تهران خبر داد و گفت: عمده گوشت‌های عرضه‌شده در نمایشگاه به‌صورت تازه از کشتارگاه‌ها تأمین می‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تسنیم، با اشاره به اینکه عرضه کالاهای اساسی در نمایشگاه‌های طرح ضیافت هرروز با کاهش قیمت روبه‌رو است، اظهار داشت: به‌عنوان نمونه هر شانه تخم‌مرغ 6400 تومان و هر کیلو مرغ از 5700 تومان به 5400 تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه معاونت بازرسی سازمان حمایت برای جلوگیری از بروز هرگونه تخلف نظارت لازم را انجام و کنار آن تمام خروجی‌های نمایشگاه را مورد بررسی قرار می‌دهد، افزود: در طول برگزاری نمایشگاه ضیافت تاکنون تخلف زیادی مورد شناسایی قرار نگرفته به‌نحوی که در سه روز اول این نمایشگاه فقط 7 پرونده در استان تهران کشف شده است.

 معاون بازرسی سازمان حمایت به جلسه امروز خود با اتحادیه‌های فرآورده‌های پروتئینی اشاره کرد و گفت: مسئولان اتحادیه‌ها تأکید داشتند که تمام محصولات مورد نیاز مردم در نمایشگاه‌های ضیافت به حد کافی موجود است و هیچ مشکلی در تأمین نیاز مردم در ایام ماه مبارک رمضان به وجود نخواهد آمد.

وی یکی از اصلی‌ترین نکات مهم بازرسی اماکن را بررسی وضعیت بهداشتی آنها دانست و تصریح کرد: عمده گوشت‌های عرضه شده در نمایشگاه به‌صورت تازه از کشتارگاه‌ها تأمین می‌گردد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

80  ⁄  8  =