سرویس جدیدی برای مقابله با کلاهبرداری های آنلاین

از سوی شرکت Ogone ارایه شد:

شرکت Ogone یک موسسه ارائه خدمات مالی و الکترونیکی در بلژیک از جدیدترین ابزار خود در زمینه مقابله با کلاهبرداری آنلاین رونمایی کرد.

 این راهکار جدید که Fraud Expert نام دارد، یک فناوری قابل انعطاف ولی بسیار ایمنی است که بازرگانان و مدیران کسب و کارها با استفاده از آن می توانند خود را از حملات و کلاهبرداری های آنلاین مصون نگه دارند.

به گزارش شرکت ملی انفورماتیک به نقل از پایگاه Banking Business Review، برخی قابلیت های عمده Fraud Expert عبارت است از: برخورداری از دستگاه انگشت نگاری، دارا بودن بیش از 20 هزار قوانین کنترلی، استفاده از یک پایگاه داده حاوی اطلاعات چندین صنعت مختلف، دانش تجاری (Merchant Knowledge) و نیز امکان گزارش تراکنش های مشکوک به تیمی از کارشناسان ضدکلاهبرداری Ogone.

Filip Gosselé مدیر محصول شرکت Ogone می گوید تعداد زیادی از مشتریان این کمپانی برای پیشگیری از کلاهبرداری های آنلاین، مجبور به صرف هزینه های فزاینده ای شده اند و این امر بدان معناست که حاشیه امن آنها در حال تضعیف شدن است.

Fraud Expert برای ارائه پاسخی درخور به این مشکلات طراحی شده است و برای رسیدن به این هدف، از ترکیب ابزارهای مختلفی همچون تحلیل ریسک های رخ داده، ابزار شناسایی کلاهبرداری های نوین و امکان ارسال گزارش ها به مشاوران ضدکلاهبرداری شرکت Ogone بهره می گیرد.

معامله گران با استفاده از این ابزار جدید می توانند از شدت و حدت مقررات مسدودکننده بکاهند و قوانین مردودسازی خودکار تراکنش های قانونی را کمرنگ نمایند.

بر اساس این گزارش، Ogone از طریق ارتباطات دارای مجوز، با بیش از 200 بانک و موسسه مالی مختلف تعامل دارد.

این شرکت بیش از 80 شیوه پرداخت محلی و بین المللی در اروپا، آسیا، آمریکای لاتین و خاورمیانه فراهم می آورد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

83  −  82  =