امکان استفاده رایگان از اینترنت در اتوبوس های تهران

مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی تهران از راه اندازی خط اینترنت در داخل اتوبوس های یکی از خطوط اتوبوسرانی از صبح امروز خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تسنیم، مهندس پیمان سنندجی افزود: برای نخستین بار در کشور ، اتوبوس های یکی از خطوط اتوبوسرانی تهران ( شهید برادی – پایانه علم و صنعت) که حدود 5/10 کیلومتر طول دارد و بخش قابل توجهی از مسافران آن را دانشجویان تشکیل می دهند، به اینترنت مجهز شده اند و ازامروز مسافران می توانند به طور رایگان از اینترنت در داخل این اتوبوس ها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه تجهیز اتوبوس های این خط به اینترنت به صورت آزمایشی و طرح پایلوت اجرایی می شود ، ادامه داد : مسافران به وسیله تبلت ، گوشی های تلفن ، لب تاپ و.. می توانند در داخل اتوبوس های این خط از اینترنت بهره مند شوند و در صورتی که استفاده از اینترنت در داخل این اتوبوس ها مورد استقبال قرار گیرد، این آمادگی و امکان وجود دارد که سایر خطوط اتوبوسرانی پایتخت را به اولویت خطوطی که دانشجویان بیشتر از آن استفاده می کنند، به اینترنت مجهز کنیم.

سنندجی با بیان اینکه مسافران این خط بدون نیاز به نام کاربری و رمز ورود می توانند از اینترنت استفاده کنند گفت : تجهیز اتوبوس های تهران به اینترنت گامی دیگر در راستای ارتقای سطح خدمات رسانی به شهروندان و رسیدن به سیستم اتوبوس رانی مدرن و پیشرفته است چنانچه چنین امکانی تنها در شبکه اتوبوسرانی برخی از کشورهای پیشرفته وجود دارد و هدف مدیریت شهری تهران نیز این است که سیستم حمل و نقل عمومی را به سیستمی کارآمد، مورد اقبال و مدرن تبدیل کند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که استفاده از اینترنت در نخستین خط اتوبوسرانی پایتخت مورد استقبال شهروندان قرار گیرد و زمینه گسترش این طرح در کلیه خطوط اتوبوسرانی فراهم شود.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

90  ⁄  10  =