مدیر عامل بانک رفاه از اداره و شعب بانک در سیستان و بلوچستان دیدن کرد

نظری مدیر عامل بانک رفاه در راس هیاتی از مدیران بانک، به مدت دو روز از اداره امور شعب و شعب بانک در استان سیستان و بلوچستان دیدن کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک رفاه محمد رضا نظری مدیر عامل بانک در اولین روز از سفر، از شعب مرکزی و خیام چابهار، شعب صدف و آزاد تجاری چابهار، کنارک و نیک شهر بازدید و از نزدیک درجریان فعالیّت‌ها، مسائل و مشکلات شعب قرار گرفت و دستورات لازم را برای رفع مشکلات موجود از جمله خرید خودروی پولرسان برای شعبه مرکزی چابهار صادر کرد و به تصویب رساند.
وی همچنین ضمن قدردانی از تلاش‌های همکاران، بر گسترش سهم بازار، جذب منابع، وصول مطالبات و سودآوری فعالیّت‌ها به عنوان شاخص‌های اصلی و اساسی تأکید کرد.
مدیر عامل در ادامه سفر خود به منظور توسعه تعاملات فی ما بین بانک و دانشگاه علوم پزشکی استان با دکتر شکیبا رئیس دانشگاه دیدار و گسترش همکاری‌های فی مابین را خواستار شد.
آقای نظری مدیرعامل بانک در سخنان خود با اشاره به اینکه بانک رفاه در عمده شعب به مستمری‌بگیران و مقرری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی خدمات ارائه می‌دهد گفت: اطمینان خواهیم داد با تمرکز حساب‌های دانشگاه، بانک رفاه خدمات خوبی به دانشگاه و پرسنل آن ارائه خواهد کرد. به طورقطع منابعی که از این طریق جذب بانک می‌شود صرف تخصیص منابع در امور عمرانی و زیربنایی، کمک به بخش صنعت و معدن و کشاورزی استان سیستان و بلوچستان خواهد شد.
آقای نظری ادامه داد: یکی از افتخارات بانک تعاملات خوب و سازنده‌ای است که از گذشته با دانشگاه علوم پزشکی برقرار بوده است و اطمینان داریم با برنامه‌ریزی‌هایی که داشته و خواهیم داشت روند تعاملات رو به رشد بوده و خدمات خوبی در این خصوص ارائه شود.
دکتر شکیبا رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز با انتقاد از ناهماهنگی‌هایی که در گذشته اتفاق افتاد برای انتقال بخش اعظمی از حساب‌های دانشگاه به بانک قول مساعد داد و همچنین خواستار انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با بانک رفاه شد.
مدیر عامل در ادامه از شعبه مرکزی زاهدان بازدید به عمل آورد و در گفت و گو با همکاران ضمن بررسی مسائل و مشکلات آنها، خدمت در استان سیستان و بلوچستان را افتخاری بزرگ توصیف کرد و افزود: خوشا به حال شما همکاران محترم که با تمام مسائل، مشکلات و تنگناهایی که هست به مردم شریف استان خدمت ارائه می‌کنید و اطمینان دارم اجر معنوی و پاداش خدمات ارزنده شما نزد خداوند متعال محفوظ است و مغفول نخواهد ماند.
آقای نظری، رئیس اداره را حلقه اتصال شعب استان با مدیران عالی بانک و سایر ارگان‌ها و دستگاه‌های استان خواند و اظهار داشت: رئیس اداره نقش ارزنده، مفید و تأثیرگذاری در برقراری تعامل و گسترش مناسبات دارد و می‌تواند به پیشبرد اهداف بانک کمک شایانی کند. بی‌تردید تأثیرگذاری این نقش زمانی خواهد بود که همه همکاران با تلاش و کوشش خود، رئیس اداره را در این امر مهم یاری رسانند. گفتنی است در ادامه این سفر مدیر عامل بانک رفاه ساختمان جدید اداره امور شعب و مجموعه ورزشی بانک در استان را افتتاح کرد.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  6