روابط عمومی بانک صادرات نشان تعالی گرفت

دومین دوره آیین معرفی و تقدیر از سرآمدان روابط عمومی با حضور مدیران، کارشناسان و صاحبنظران روابط عمومی و ارتباطات در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار و نشان تعالی به روابط عمومی بانک صادرات ایران اعطا گردید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران ، در این دوره روابط عمومی این بانک به دلیل تلاش های صورت گرفته در راستای تعالی گری و طی نمودن مسیر سرآمدی و کوشش در جهت ارتباط مؤثر درون و برون سازمانی با مخاطبان موفق به دریافت «نشان تعالی روابط عمومی» گردید.
شایان ذکر است در این آیین از مهندس پیشرو مدیرعامل این بانک به دلیل تلاش و حمایت های انجام شده در جهت تعامل جویی و تعالی گری در مدیریت ارتباطات با مخاطبان درونی و بیرونی تقدیر شده و با اهداء تندیس پذیرش مسولیت های اجتماعی به دلیل انجام وظایف شهروندی و مشارکت در پیشبرد رویدادهای علمی و فرهنگی تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است این همایش با هدف نخبه گرایی حرفه ای، و معرفی شایسته ترین روابط عمومی ها با حضور نمایندگان 100 شرکت خصوصی، سازمان و نهاد دولتی برپا شده و در خلال آن سه سخنرانی علمی و در کارگاه آموزشی با موضوع برنامه ریزی ارتباطی تدوین نظام فرایندها و همچنین مبانی نظری سرآمدی و راهبردهای عملی روابط عمومی سرآمد برگزار گردید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

90  −  83  =