ناگزیر از حرکت به سمت کاهش شعب غیرضروری بانک هستیم

دکتر فلاح اعلام کرد:

مدیرعامل بانک تجارت با تکید بر بر لزوم حمایت این بانک از تولیدکنندگان و کارآفرینان کشور گفت: در شرایط فعلی ناگزیر از حرکت به سمت کاهش شعب غیرضروری بانک هستیم تا حضور شعب بانک در هریک از مناطق جغرافیایی کشور بهینه شده و براساس توانمندی های هر منطقه از جنبه های مختلف باشد .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک دکتر فلاح که در جمع گروهی از روسای شعب این بانک تجارت در جنوب تهران سخن می گفت با بیان اینکه یکی از مهمترین راه‌های کم کردن فشار تحریم ها ، رشد تولیدات داخلی است اظهار داشت : اولویت نخست ما در شرایط امروز کشور ادامه حمایت از تولیدکنندگان ایرانی و تداوم حرکت چرخ های تولید در کشور است و در این مسیر تامین سرمایه در گردش واحد های تولیدی نقشی بسیار مهم دارد . اگر بتوانیم رضایت مندی تولیدکنندگان واقعی را افزایش دهیم علاوه بر نقش آفرینی در روند تولید و کارآفرینی و توسعه اقتصادی کشور ، در مسیر تحقق سود بانک نیز گام بر می داریم . از نگاه ما تولیدکنندگان شریک تجاری بانک هستند و بانک سودآوری بلندمدت خود را در افزایش رونق کسب و کار بنگاه های اقتصادی ایرانی می‌داند .

دکتر فلاح در ادامه با تاکید بر توسعه بانکداری الکترونیک یادآور شد : با فاصله گرفتن از بانکداری سنتی و رویکرد به بانکداری الکترونیک ، پول فیزیکی نیز جای خود را به پول الکترونیکی می دهد و هر مشتری می تواند کارهای بانکی خود را بدون حضور در شعب حتی در خانه و محل کارش انجام می دهد . در این شرایط ناگزیر از حرکت به سمت کاهش شعب غیرضروری بانک حرکت هستیم تا حضور شعب بانک در هریک از مناطق جغرافیایی کشور بهینه شده و براساس توانمندی های هر منطقه از جنبه های مختلف باشد .

مدیرعامل بانک تجارت همچنین بر لزوم افزایش مهارتهای بازاریابی مدرن در میان کارکنان شعب این بانک تاکید کرد .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

63  ⁄  7  =