ساعات کار و خدمات الکترونیکی شعب بانک ها وموسسات اعتباری در نوروز

شماره تماس های رفع مشکلات خودپرداز ها و کارتخوانها اعلام شد

شعب منتخب بانک ها وموسسات مالی واعتباری در سراسر کشور،جهت پاسخگویی به نیاز مشتریان ، طی تعطیلات نوروز خدمات ارایه می کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که شعب منتخب این بانک در سراسر کشور به همراه دو شعبه مرکزی و حج و زیارت در روز 29 اسفندماه و تعطیلات نوروز، از ساعت 9 تا 12 آماده سرویس‌دهی به مردم هستند.


 شعب مذکور که اسامی آن‌ها از طریق پایگاه اینترنتی بانک ملی به آدرس www.bmi.ir قابل مشاهده است، از ساعت 9 تا 12 روزهای 29 اسفندماه 88 و دوم، سوم، چهارم و دوازدهم فروردین‌ماه 89 پذیرای مشتریان خواهند بود.


بنا بر اعلام همچنین سه هزار و 500 دستگاه خودپرداز، 54 پایگاه شبانه‌روزی خودپرداز و حدود 100 هزار دستگاه پایانه فروش این بانک در ایام نوروز به مردم عزیز ارائه خدمت می‌کنند.

افزایش ساعات کار شعب بانک تجارت در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و نوروز

به منظور افزایش رفاه حال هموطنان کلیه شعب بانک تجارت در روزهای چهارشنبه 26 و پنجشنبه 27 اسفندماه تا ساعت 17:30 خدمات بانکی مورد نیاز مشتریان را ارائه می کنند.


 این اقدام با توجه به افزایش مراجعه هموطنان به شعب در روزهای پایانی سال صورت گرفته تا هیچگونه خللی در ارائه خدمات بانکی به مشتریان بوجود نیاید. پیش تر و از هفته دوم اسفندماه ساعات کار عادی شعب بانک تجارت در سراسر کشور افزایش یافته که اطلاعات مربوط به این موضوع در بخش اطلاعات شعب و واحدها در صفحه اول پایگاه اینترنتی این بانک درج شده است.


علاوه بر این، 299 شعبه بانک تجارت در تهران و شهرستانها در روزهای دوشنبه 2/1/89 ، سه شنبه 3/1/89 و چهارشنبه 4/1/89 از ساعت 9 الی 12 صبح ارائه کننده خدمات بانکی به مشتریان خواهند بود. هموطنان گرامی می‌توانند برای آگاهی از مشخصات شعب کشیک نوروزی بانک تجارت به آدرس سایت اینترنتی این بانک به نشانی www.TejaratBank.ir مراجعه نموده و یا با شماره 1554-021 (مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت) تماس حاصل فرمایند.


همچنین در ایام نوروز شعب24 ساعته الکترونیکی و شعب سبای بانک تجارت نیز در تهران ودیگر مراکز استانها آماده سرویس دهی به مشتریان بانکهای کشور بوده و تمهیدات لازم برای تامین وجه نقد مورد نیاز در شعب و دستگاه‌های خودپرداز این بانک در روزهای پایان سالجاری و تعطیلات نوروز صورت گرفته است.

 

شعب منتخب بانک ملت در روزهای تعطیل پایان سال و نوروز فعالند

در راستای پاسخگویی به مشتریان و تامین وجوه نقد مورد نیاز آنان در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز ، تعدادی از شعب بانک ملت در این روزها به عنوان شعب کشیک فعالیت خواهند کرد.


به گزارش روابط عمومی بانک ملت ، شعب مذکور در روزهای تعطیل پایان سال و ابتدای سال نو شمسی از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر آماده ارایه انواع خدمات بانکی به مشتریان خواهند بود.

بر این اساس ، ارایه خدمات بانکی به مشتریان در روزهای جمعه و شنبه 28 و 29 اسفندماه سال 88 و دوشنبه ، سه شنبه و چهارشنبه دوم ،سوم و چهارم فروردین ماه 89 در شعب منتخب بانک ملت دایر خواهد بود.

در عین حال ،بانک ملت با توجه به نیاز بیشتر مشتریان به خدمات بانکی در روزهای پایانی سال و برای جلوگیری از ایجاد ازدحام در شعب ، ساعت کار باجه های عصر شعب را افزایش داده است و بدین ترتیب این شعب تا روز 19 اسفندماه سال جاری تا ساعت 18 عصر آماده خدمات رسانی به مشتریان خواهند بود.

فعالیت شعب دارای باجه های عصر بانک ملت از روز 22 تا 27 اسفندماه نیز تا ساعت 18 و 30 دقیقه عصر ادامه خواهد داشت.


ساعات کار شعب بانک صادرات در نورزوز افزایش یافت

بمنظور تأمین رضایت هموطنان گرامی و رفاه حال مشتریان عزیز همزمان با ایام پایانی سال جاری و فرا رسیدن نوروز 1389، ساعت کار شعب بانک صادرات ایران در سراسر کشور افزایش یافت.

 کلیه شعب این بانک در سراسر کشور از روز شنبه مورخ 15/12/1388 لغایت 27/12/1388 به جزء ایام تعطیلات رسمی از ساعت 30/7 الی 17 بصورت یکسره باز خواهند بود و شعب منتخب این بانک نیز از روز شنبه مورخ 15/12/88 لغایت 27/12/88 بجزء ایام تعطیلات رسمی از ساعت 30/7 الی 30/18 بصورت یکسره باز بوده و همچنین شعب منتخب این بانک در روز شنبه مورخ 29/12/1388 از ساعت 30/7 الی 16 پذیرای مشتریان می‌باشند.

لازم بذکر است شعب منتخب کشیک بانک صادرات ایران در ایام تعطیلات رسمی نوروز طی روزهای دوم، سوم و چهارم فروردین 89 از ساعت 9 صبح الی 12 ظهر آماده ارایه خدمات به هموطنان عزیز خواهند بود.

گفتنی است بانک صادرات ایران برای ارایه خدمات بانکی به مشتریان در مناطق آزاد تجاری نیز تمهیدات ویژه‌ای اندیشده است بطوریکه شعب این بانک در مناطق آزاد در روزهای پایانی سال بصورت 2 شیفته از ساعت 30/7 الی 30/19 بعد از ظهر دایر و در ایام تعطیلات نوروز نیز از ساعت 30/8 لغایت 30/12 فعالیت خواهد داشت.

شایان ذکر است اسامی شعب کشیک بانک صادرات ایران از طریق سایت این بانک به آدرس www.bsi.ir جهت اطلاع مشتریان قابل دسترس می باشد.

همچنین در روزهای پایانی سال، پیش‌بینی های لازم برای تأمین نقدینگی شعب و دستگاه‌های خودپرداز ثابت و سیار شبکه بانک صادرات ایران انجام شده است.

 

 شعب منتخب بانک رفاه در تعطیلات نوروز باز است

ساعت کاری شعب منتخب بانک رفاه از تاریخ دهم اسفند ماه سالجاری تا پایان سال به ساعت 30/16 افزایش یافته است.


با توجه به افزایش مراودات بانکی مردم در ایام پایانی سال و به منظور رفاه حال مشتریان ارجمند ، شعب منتخب بانک رفاه در سراسر کشور از روز دوشنبه دهم اسفندماه لغایت چهارشنبه 26 اسفندماه سالجاری تمامی روزها به جز پنجشنبه ها و تعطیلات رسمی از ساعت 30/7 الی 30/16 به صورت یکسره پذیرای مراجعین می باشند.


بر اساس این گزارش ، باجه های منتخب نوروزی این بانک نیز طی روزهای شنبه 29 اسفندماه سالجاری و دوم و چهارم فروردین ماه سال 1389 از ساعت 9 الی 12 جهت تامین نیازهای پولی هموطنان فعال خواهند بود.


گفتنی است اسامی شعب منتخب فوق بر روی پایگاه اطلاع رسانی الکترونیکی این بانک به نشانی www.refah-bank.ir قابل مشاهده است.

 

شعب منتخب بانک کشاورزی در ایام تعطیلات

به منظور رفاه بیشتر هموطنان در سراسر کشور، شعب منتخب بانک کشاورزی 28 اسفندماه سال جاری و ایام تعطیلات نوروزی فعال هستند و خدمات بانکی ارایه می دهند.


 شعب منتخب این بانک روز 28 اسفندماه سال جاری و روزهای سوم و چهارم فروردین ماه سال 89 از ساعت 9 تا 14 آماده ارایه خدمات بانکی به هموطنان و مسافران نوروزی هستند.


بر اساس این گزارش، با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر تغییر ساعت رسمی کشور، شروع فعالیت شعب کشیک این بانک بر اساس ساعت جدید نیمه اول سال جدید خواهد بود.

این گزارش می افزاید: شعب منتخب بانک کشاورزی که در تعطیلات نوروزی آماده ارایه خدمات هستند و اسامی آنها در پایگاه اینترنتی این بانک به نشانی www.agri-bank.ir درج شده است، مجهز به دستگاههای خودپرداز بوده و آماده ارایه خدمات به هموطنان دارای کارتهای بانکی بانک کشاورزی و سایر بانکهای عضو شبکه شتاب خواهند بود.

خدمت رسانی پاسارگاد در روزهای پایانی سال ونوروز


شعبه‌های بانک پاسارگاد در روزهای پایانی سال جاری وتعطیلات عید نوروز آماده خدمت رسانی به هم میهنان عزیز هستند.


 به منظور تسهیل در ارایه خدمات بانکی و رفاه حال هم میهنان گرامی، همه شعبه‌های این بانک در تهران و شهرستان‌ها از روز شنبه مورخ ۲۲ اسفند لغایت روز پنج شنبه مورخ ۲۷ اسفند ۸۸ از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۸:۳۰ بعدازظهر ( به استثنای روز سه‌شنبه مورخ
۲۵ اسفند ۸۸ که ساعت کاری تا ۱۶ بعدازظهر خواهد بود) آماده ارایه انواع خدمات بانکی به هم‌میهنان هستند. همچنین شعبه‌های منتخب بانک پاسارگاد در تهران و شهرستان‌ها، در روزهای جمعه مورخ ۲۸ اسفند، دوم، سوم و چهارم فروردین ۸۹، از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ بعدازظهر، خدمات بانکی را به هم‌وطنان ارایه خواهند کرد.


گفتنی است دستگاه های خودپرداز ( ATM) بانک پاسارگاد در تمام ساعات شبانه روز فعال هستند و همه هم‌میهنان می‌توانند وجوه نقد مورد نیاز خود را از دستگاه‌های مذکور تأمین کرده و سایر خدمات بانکی را به‌صورت الکترونیکی از طریق این دستگاه‌ها انجام دهند.

ساعات کاری بانک سامان در تعطیلات نوروز

به منظور رفاه حال مشتریان عزیز بانک سامان، افزایش ساعات کاری روزهای پایان سال 88 و شعب کشیک نوروزی در سال نو اعلام شد.


ساعات کاری شعب تهران و شهرستان های سامان به جز شعبه ی کیش، در روزهای پایانی سال از روز شنبه22/12/88 لغایت 27/12/88،بین 18-30/7 به صورت یکسره می باشد.


قابل توجه آنکه، ساعات کشیک شعب منتخب بانک سامان در تهران و شهرستان در روزهای 29/12/88، 2/1، 3/1، 4/1 و12/1/89 بین ساعات 12-9صبح اعلام شده است.


بر این اساس، شعب منتخب کشیک بانک سامان در تهران، شامل اقدسیه، آفریقا، آرژانتین، باغ فردوس، بازار، پاسداران، پیروزی، جام جم، سعادت آباد، شهر ری، شهریار، شهرک اکباتان، صادقیه، فلکه3تهرانپارس، مرکزی، میدان توحید کرج، میدان نبوت، نازی آباد، هایپراستار و یافت آباد می باشند.


همچنین، در شهرستان ها شعب منتخب کشیک بانک سامان ، ارومیه، اردبیل، اراک، ایلام، اصفهان، اهواز، آمل، بندرعباس، بوشهر، بابل، بیرجند، بجنورد، تبریز، تنکابن، رشت، زاهدان، زنجان، ساری،سنندج، شیراز، قم، قزوین، قشم، کرمان، کرمانشاه، کیش، گرگان، گنبد کاووس، مشهد، یاسوج، یزد و همدان اعلام شده است.


در صورت هرگونه پرسش ، خوانندگان می توانند با شماره تماس6422-021تماس حاصل فرمایند.

 ارایه خدمات نوروزی در شعب بانک پارسیان

بنا به اعلا م مدیریت امور شعب بانک پارسیان 103 شعبه از شعب منتخب این بانک در سراسر کشور، در روزهای شنبه و یکشنبه، سوم و چهارم فروردین ماه 1387 از ساعت 9 الی 12 مفتوح و آماده ارائه خدمات دریافت و پرداخت نقدی به مشتریان گرامی خواهند بود. شعب منتخب در مناطق گوناگون شهر تهران و نیز شهرستان ها به ویژه شهرستان هایی که پذیرای بیشترین میهمانان نوروزی خواهند بود، آماده ارائه خدمات می باشند.


از آنجا که مشتریان این بانک با برخورداری از سیستم یکپارچه بانکی در بانک پارسیان  (Real-Line On Time) مشتری بانک می باشند و نه شعبه. نیازی به حضور در شعبه خاصی را ندارند. ایشان به راحتی می توانند خدمات مورد نیاز خود را از شعب سراسر کشور دریافت دارند. ضمن آن که شبکه گسترده پایانه های فروش این بانک در فروشگاه ها و مراکز ارائه خدمات، مشتریان را از حمل پول نقد بی نیاز و از مخاطرات حمل آن آسوده می سازد. در همین راستا شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نیز از تاریخ 29 اسفند ماه لغایت 4 فروردین و نیز 12 و 13 فروردین با اعلا م شماره تلفن های واحد خدمات مشتریان و واحد پذیرندگان به شماره های -226617007 و            4-22661750 در خدمت مشتریان گرامی می باشد.


شعب کشیک بانک پارسیان در ایام یاد شده در تهران عبارتند از:
مرکزی، آزادی، پروفسور حسابی تجریش، کریمخان زند، ایران زمین، میدان آرژانتین، سپهبد قرنی، نفت شمالی، میرداماد غربی، فلکه دوم نیروی هوائی، میدان نور، شیخ بهائی، چیذر، شهید بهشتی شرقی، برج تجارت الکترونیک، بازار مبل ایران، مقدس اردبیلی، سلیمان خاطر، اریکه ایرانیان، جنت آباد، فردوسی، کوی نصر، نازی آباد، پارک ساعی، اقدسیه، صدرا، تهرانپارس، سعادت  آباد شمالی، شیر پاستوریزه، چهار راه اسکندری، خیابان آیت، ستارخان، قیطریه، شهرری، دولت، ظفر، پل رومی، ولنجک، میثاق، دلا وران، الهیه، کامرانیه، شهرآرا، اکباتان، آبشار، شهران، طالقانی کرج.


شعبه کشیک شهرستان های بانک پارسیان در ایام تعطیلا ت نوروزی نیز به تفکیک استان ها به شرح ذیل خواهند بود;


مرکزی (اراک و ساوه)، خراسان رضوی (دانشگاه و احمدآباد مشهد، سبزوار و نیشابور)، فارس (معالی آباد، قصرالدشت و بلوار آزادی شیراز، کازرون، لا ر)، اصفهان (بزرگمهر و حکیم نظامی اصفهان، شهرضا، دکتر حسین عظیمی کاشان)، همدان (شریعتی همدان)، بوشهر (بوشهر و برازجان)، خوزستان (اهواز و دزفول)، گلستان (گرگان، گنبد کاووس)، گیلا ن (مطهری و گلسار رشت، لا هیجان، لنگرود)، مازندران (ساری، آمل، بابل، قائمشهر، تنکابن، نور، چالوس)، آذربایجان شرقی (استاد شهریار و آبرسان تبریز، مراغه)، لرستان (خرم آباد، بروجرد)، کرمانشاه (کرمانشاه)، خراسان جنوبی (بیرجند)، آذربایجان غربی (ارومیه)، خراسان شمالی (بجنورد)، کرمان (کرمان، رفسنجان)، قم (بلوار امین)، یزد (یزد، میبد)، اردبیل (اردبیل)، سیستان و بلوچستان (زاهدان)، هرمزگان (خلیج فارس بندرعباس، کیش)، سمنان (شاهرود، سمنان)، زنجان (زنجان)، کردستان (سنندج)، قزوین (قزوین).

خدمات 75شعبه منتخب بانک اقتصاد نوین در تعطیلات نوروز

75 شعبه بانک اقتصادنوین در سراسر کشور در روزها ی29 اسفند،2، 3، 4 و 12 فروردین 1389 مفتوح بوده و آماده ارایه خدمت به مشتریان این بانک هستند.


شعب منتخب این بانک از ساعت 9 صبح تا 13 روزهای فوق مفتوح بوده و آماده ارایه خدمت به مشتریان این بانک هستند.


بنابر این گزارش 27 شعبه بانک اقتصادنوین در تهران همراه با 48 شعبه شهرستان این بانک در روزهای یاد شده آماده ارایه خدمت به مشتریان هستند.


شعب تهرانپارس، میدان نبوت، تجریش، میدان ونک، ملاصدرا، ابوذر فلاح، پیروزی، فرمانیه، رسالت، هنگام شمالی، افسریه، پل رومی، آپادانا، شهرری، تئاترشهر، هفت‌تیر، نازی‌آباد، میدان آرژانتین، سعدی جنوبی، فردوسی، توحید، مقدس اردبیلی، شهرک راه‌آهن، فلکه صادقیه، بلوار مرزداران، سرو غربی و فاطمی به عنوان شعب منتخب تهران بانک اقتصادنوین در تعطیلات نوروز مفتوح هستند.


همچنین شعب کیش، اصفهان (میدان آزادی)، شیراز (زند)، شیراز (فلکه گاز)، مشهد (احمدآباد)، مشهد (خیابان امام رضا)، ،تبریز (خیابان ارتش)، ارومیه (سرداران)، بندرعباس، بوشهر، بندر گناوه، اهواز(کیانپارس)، یزد، کرمان (میدان آزادی)، رشت (صیقلان)، ساری، آمل، بابل، نور، تنکابن، چالوس، قائم شهر، کرمانشاه، اراک، اردبیل (میدان سرچشمه)، قزوین(میدان آزادی)، خرم‌آباد، بروجرد، گرگان، قم، کاشان، زنجان، همدان، سنندج، زاهدان، شهرکرد، یاسوج، بیرجند، بجنورد، ایلام، سبزوار، نیشابور، سمنان، مریوان، گنبدکاووس، بانه، آبادان و کرج (گلشهر) نیز به عنوان شعب شهرستان این بانک در تعطیلات نوروز 1389 آماده ارایه خدمت به مشتریان بانک اقتصادنوین خواهند بود.

شعب منتخب بانک سینا در ایام تعطیل نوروز خدمات ارائه می دهند
 

شعب منتخب بانک سینا در ایام تعطیل نوروز 89 آماده خدمت رسانی به هموطنان هستند.

با توجه به لزوم ارائه خدمات بانکی به هموطنان در روزهای پایانی سال و ایام تعطیل نوروز، یکصد و پانزده شعبه این بانک در روزهای دوم، سوم و چهارم فروردین 1389 فعال خواهند بود.

شعب منتخب در سرپرستی های مختلف سراسر کشور از ساعت 30/8 تا 12 روزهای یاد شده مفتوح بوده و نسبت به انجام عملیات دریافت و پرداخت اقدام خواهند کرد.


کارکنان شاغل در شعب دارای دستگاه خودپرداز نیز موظف شده اند نسبت به پول گذاری در این دستگاهها طی روزهای تعطیل اقدام نمایند.

 فعالیت شعب کشیک پست بانک ایران

پست‌بانک ایران به منظور رفع نیازهای مالی و بانکی هموطنان در ایام تعطیلات نوروزی نسبت به برقراری شعب منتخب کشیک در این ایام اقدام کرده است. 
 

در این راستا شعب منتخب بانک در روزهای دو، سه، چهار و 12 فروردین ماه سال 1389 از ساعت 8 صبح الی 12 ظهر آماده ارائه انواع خدمات بانکی ریالی و ارزی در سراسر کشور به هموطنان و مشتریان خواهند بود.


لازم به ذکر است، فهرست اطلاعات شعب کشیک و دستگاههای خودپرداز بانک در سراسر کشور در ایام مذکور در سایت بانک به نشانی: www.postbank.ir قابل دسترسی است.
همچنین تمامی شعب پست‌بانک ایران در روزهای پایانی سال نسبت به افزایش دوساعتی مدت زمان فعالیت خود کرده و تا ساعت 16 بعداز ظهر آماده ارائه خدمات بانکی به هموطنان است.

آمادگی شعب منتخب بانک توسعه تعاون برای ارائه خدمات

کریم میرزاخانی سرپرست امور شعب بانک توسعه تعاون اظهار داشت: بر اساس هماهنگی‌های بعمل آمده کلیه شعب مرکزی بانک توسعه تعاون در مراکز استان‌ها و شعبه کیش در استان هرمزگان در ایام تعطیلات رسمی نوروز 89 و در تاریخ‌های دوم، سوم و چهارم فروردین ماه 89 از ساعت 9 صبح الی 12 ظهر آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می‌باشد .


وی افزود : ضمناً به منظور ارائه خدمات بیشتر به متقاضیان کلیه باجه‌های عصر شعب مرکزی بانک توسعه تعاون در مراکز استان‌ها و شعب درجه یک استان‌ها همه روزه بویژه در هفته‌های پایانی سال جاری و نیز سال آتی (به استثنای پنجشنبه‌ها) از ساعت 15 الی 17 و همچنین تمامی شعب شهر تهران نیز از ساعت 30/7 لغایت 30/15 آماده ارائه خدمات به متقاضیان می‌باشند.


میرزاخانی گفت: باجه‌های عصر شعبه کیش در طی تاریخ‌های اعلام شده از ساعت 18 الی 20 و شعبه قشم از ساعت 17 الی 19 آماده ارائه خدمات به متقاضیان می‌باشند.


خدمات رسانی بانک شهر در ایام نوروز

 ،با توجه به حضور قابل توجه مشتریان در شعب این بانک و افزایش حجم مراودات آنان، ساعات کاری شعب بانک شهر طی روزهای 23 لغایت 27 اسفند ماه سال جاری دچار تغییرات شد .

برابر این تغییرات، ساعات کاری شعب در روزهای یکشنبه ، دوشنبه و چهارشنبه به تاریخهای 23،24 و 26 اسفند از 7 الی 30/18 و روز سه شنبه 25 اسفند از 7 الی 30/16 و پنجشنبه آخرین روز کاری سال نیز به تاریخ 27 اسفند ماه از ساعت 7 الی 30/16 خواهد بود .

بر اساس این گزارش ،‌همچنین  از  85 شعبه بانک شهر در سراسر کشور ،31شعبه در تهران و سایر شهرستانها مفتوح و آماده ارائه خدمات بانکی به مشتریان و شهروندان خواهد بود .

همچنین با توجه به امکان انجام عملیات افتتاح حساب و دریافت و پرداخت وجه در این شعب طی تاریخهای شنبه 29 اسفند ماه 88 و دوشنبه ، سه شنبه و چهارشنبه 2 لغایت 4 فروردین ماه سال 89 ، مشتریان و شهروندان می توانند با ارائه اوراق هویت (شناسنامه عکس دار یا کارت ملی عکس دار) از این خدمات بهره مند شوند.

درپایان این گزارش سقف پرداخت وجه به مشتریان گرامی در هر روز 000/000/15 ریال تعیین شده است.

فعالیت 150 شعبه موسسه مالی واعتباری مهر در نوروز

 در راستای پاسخگویی به مشتریان و تامین وجوه نقدی مورد نیاز آنها در تعطیلات نوروز ، 150 شعبه منتخب موسسه مالی و اعتباری مهر در سراسر کشور به ارائه خدمات و تسهیلات بانکی می پردازند .

شعب مذکور در روزهای تعطیل پایان سال و ابتدای سال جدید آماده ارائه خدمات بانکی به مشتریان خواهند بود .

بر این اساس ، در این شعب ،  ضمن ارائه کلیه خدمات بانکی ،  به متقاضیان واجد شرایط نیز  تسهیلات پرداخت می شود .

 

ساعات کاری موسسه مالی توسعه

شعب منتخب موسسه اعتباری توسعه در ایام تعطیلات عید نوروز هم در خدمت مردم عزیز هستند.


 برخی شعب منتخب این موسسه در هفته نخست تعطیلات نوروزسال 1389 خدمات لازم را به مشتریان ارائه می دهند.
بنا براین گزارش، تاریخ و زمان ارائه خدمات در شعب منتخب موسسه اعتباری توسعه در هفته نخست فروردین ماه سال آینده به این قرار است :
شعب مرکزی ، جمهوری و سعادت آباد در تهران طی روزهای دوم تا چهارم فروردین ماه
از ساعت 9 الی12.
شعبه سجاد درشهر مقدس مشهد وشعبه اصفهان طی روزهای سوم و چهارم فروردین ماه از ساعت 10 الی 12.
شعبه کیش درمنطقه آزاد طی روزهای اول تا چهارم فروردین ماه از ساعت 10الی 12 واز ساعت 18 الی 20

آماده باش کامل بانک ها برای رفع مشکلات خودپردازها و کارت خوان‌ها

بانک مرکزی شماره تماس واحدهای پاسخگویی کلیه بانک ها و موسسات اعتباری عضو شتاب برای دستگاه های خودپرداز و کارت خوان در ایام نوروز را اعلام کرد .


 این بانک  و تمام بانک ها و موسسات اعتباری عضو شبکه «شتاب» برای رفع مشکلات احتمالی هموطنان عزیز در زمان استفاده از دستگاه های کارت خوان (pos) یا دستگاه های خودپرداز از ساعت 9 صبح لغایت 14 روزهای 28/12/1388 تا 4/1/1389 آماده پاسخگویی و برطرف کردن اشکالات به وجود آمده هستند.
بنابراین  هموطنان گرامی می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل در زمان های اشاره شده با واحد پاسخگویی بانک صادرکنندة کارت تماس گرفته و با اعلام شمارة کارت و زمان انجام تراکنش ، درخواست رفع مشکل و مغایرت نمایند.


 شماره های تماس واحدهای پاسخگویی بانک ها برای دستگاه های خودپرداز

 بانک مرکزی شماره های تماس واحدهای پاسخگویی بانک ها برای دستگاه های خودپرداز را به شرح زیر اعلام کرده است:

 


ردیف   بانک                         شمارة تماس واحدهای پاسخگویی دستگاه های خودپرداز


1- بانک شهر                           88369270-021          2 تا 66071640 – 021 
2- سپه                                  4 و 35912403-021    35912364-021 66746787-
3- رفاه کارگران                       (14خط) 88314260-021
4- صادرات ایران                    9 تا 66739766-021   66739241- 66700490-021
5- کشاورزی                           88244777-  88244788-021  93و 88244266-021
6- ملی ایران                            6414-  021  33955056-021          33955059-021
7- قرض الحسنه مهر ایران           88706007-021
8- ملت                            88845125- 021 82963180 و 82962789-021   57 تا 82963140-021
9-  سامان                           6422- 021         64034211-021 

 10- پارسیان                         84842751-  84842755- 021                 پارسیان ( تجارت الکترونیک پارسیان )  8 تا 22661700-021  87 تا 22661777-021 
12-  تجارت                          88900137-021  88908616- 021  88924513-88904023
12- اقتصادنوین                     48031000-021  2و44473211-021  82330000-021
13- کارآفرین                         5 تا26215000- 021 داخلی 1458،63     1 26215058-021
14- توسعه صادرات ایران          88554823-021   –          2145164-0912
15-  پست بانک ایران                 88702775- 021 88702774-021  81561143-021
16- صنعت و معدن                   22010500 -021  22029844-021 –
17- مسکن                              66723015- 021 6 و 64572845-021 –
18- موسسه اعتباری توسعه         5 تا 88782801-021 –

19-  سینا                                 3 تا  88708020-21         021 88848517-21

 20- پاسارگاد                            88649462-021  88649463     –  88242181-021
21-  سرمایه                            88808603-021    84261378-  84261603-021
22- شکایات بانک مرکزی          9 و 29954771-021    29954757،9-021  و 29954768-021

توضیح مهم
بانک مرکزی در اطلاعیه خود آورده است:در صورت استفاده از کارت بانک جهت خرید و عدم دریافت کالا ، فروشنده ملزم به ارائة برگة تاییدیه مبنی بر عدم تحویل کالا به خریدار است. ذکر شمارة کارت بانک خریدار ، تاریخ تراکنش و مبلغ ، ضروری بوده و برگه های تاییدیه با مهر و امضاء‌فروشنده معتبر است.

شماره های تماس واحدهای پاسخگویی بانک ها برای دستگاه های کارت خوان

همچنین بانک مرکزی شماره های تماس واحدهای پاسخگویی بانک ها برای دستگاه های کارت خوانرا به شرح زیر اعلام کرده است:
ردیف      بانک                      شمارة تماس واحدهای پاسخگویی دستگاه های کارت خوان
1 – بانک  شهر                                  88369270-021  2 تا 66071640 -21

 2 – سپه                                             4 و 35912403-021 35912364-021  66746787-021
3 – رفاه کارگران                                   (14خط) 88314260- 021 

4 – صادرات ایران                                9 تا 66739766-021 66739241-  66700490-021
5 – کشاورزی                                        88244259،93- 021  و 88244266- 88244788-021
6 – ملی ایران                                         6414-021  33955056- 021          33955059-021
7 – قرض الحسنه مهر ایران                        88706007-021 –

8 – ملت                            88845125-021  82963180 و 82962789-021   57 تا 82963140-021
9 – سامان                                             6422- 021        64034211 -021          
10 – پارسیان                                       84842751-  84842755-021 –
11 – تجارت                                    88900137     – 021 88908616- 021 88924513-88904023
12 اقتصادنوین                                 48031000،2  021 و44473211- 82330000-021
13 – کارآفرین                                   5 تا26215000-021 داخلی 1458،63       26215058-021
14 – توسعه صادرات ایران                    88554823-021 – 2145164-0912
15 – پست بانک ایران                           88702775- 021 88702774-021  81561143-021
16 – صنعت و معدن                            22010500 –  22029844-021 –
17 – مسکن                                         66723015 – 021 6 و 64572845-021 –
18 – موسسه اعتباری توسعه                    5 تا 88782801-021 –

19 سینا                                           3 تا 88708020- 88848517-021 –
20 – پاسارگاد                                      88649462-021  88649463-  88242181-021
21 – سرمایه                                         88808603-021  84261378-021  84261603-021

واحد شکایات بانک مرکزی

بنا بر این گزارش شماره تلفن های واحد شکایات بانک مرکزی نیز به شرح زیر است:


         9 و 29954771-021   29954757،9-021  و 29954768-021

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  ⁄    =  1