تمایل اغلب صاحبان کسب و کار های کوچک به خرید بیمه های تجاری به صورت آنلاین

تحقیق موسسه دلویت نشان داد:

براساس تحقیقی که به تازگی انجام شده است اغلب کسب و کارهای کوچک علاقه دارند بیمه خود را به صورت آنلاین و مستقیم خریداری کنند. 51 درصد از 751 صاحب کسب وکار که در تحقیق « Voice of the Small-Business Consumer » موسسه دلویت شرکت کردند اعلام کرده اند تمایل دارند پوشش بیمه رابه طور مستقیم و از طریق وب سایت بخرند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  به نقل از ریسک نیوز ،از این 51 درصد حدود 16 درصد دراین باره شک داشتند. از سوی دیگر 49 درصد پاسخگویان اعلام کردند احتمالا این کار را نخواهند کرد.

به گزارش ریسک نیوز،پاسخگویانی که در رده سنی 26 تا34 قرار داشتند  بیش از بقیه تمایل داشتند بیمه پوشش بیمه را به صورت آنلاین بخرند . 62 درصد این دسته  به طور حتم بیمه را از این طریق تهیه میکرند و 38 درصد تمایلی به خرید بیمه از کانال آنلاین نداشتند.

 شرکتهایی که عایدی سالانه شان کمتر از 100 هزار دلار بود ، بیش ازبقیه شرکتها نسبت به خرید بیمه آنلاین تمایل داشتند(66درصد). این آمار   با افزایش یافتن عایدی شرکت به شدت کاهش می یافت. در میان شرکتهایی که عایدی از 5تا20 میلیون دلار بود، فقط 43  درصد اعلام کردند بیمه را به صورت آنلاین میخرند.

 دیلویت اشاره میکند هرچقدر عایدی بالاتر باشد،  خطر  پروفایل نیز بالاتر می رود، بدان معنا که  اگر خریدار پوشش بیمه اشتباه را انتخاب کند، خسارت بیشتری متحمل خواهد شد.  به این ترتیب  تحقیق دیلویت حداقل یک نکته مثبت برای کارمندان و دلالان بیمه همراه دارد وگرنه شرکتهای بیمه به راحتی می توانستند توجه خود را معطوف کانال فروش آنلاین کنند.

 84 درصد افرادی که پوشش بیمه راآنلاین میخریدند ، معتقد بودندمزیت خرید مستقیم  ، بهای ارزانتر است.  براساس تحقیق انجام شده لازم است تخفیف هنگام خرید پوشش بیمه زیاد باشد تا مشتریان را به خود جلب کند. 23 درصد پاسخگویان اعلام کردند انتظار تخفیف 10درصد یا کمتر دارند و36 درصد نیز انتظار تخفیف 11 تا 15 درصدی داشتند.

 در بخشی دیگر از تحقیق آمده است  افرادی که تجربه خریدبیمه شخصی آنلاین را داشته اند، احتمال بیشتری دارد بیمه تجاری آنلاین رانیز بخرند.

 برای افرادی که تجربه خرید بیمه شخصی آنلاین را نداشتند، این شاخص کمتر از 13 درصد بود.

اغلب پاسخگویان  با توجه به  حوزه کاری  بیمه عمومی  اموال وخسارت را خریداری می کنند. 

 خریداران بیمه غرامت کارگران وبیمه تعهدات حرفه ای  نیز درباره خرید پوشش بیمه به صورت آنلاین تمایلی نداشتند.

 براساس این تحقیق دلیل امر آن است که احتمالا مشتریان به خدمات کنترل خسارت و مدیریت ریسک  که  کارمند بیمه ارائه میکند، اهمیت بیشتری میدهند.

 باوجود تمایل خریداران برای خرید بیمه های تجاری کم به صورت آنلاین، ظرفیت  انجام این عملیات درحال حاضر محدود است.

منبع:

http://www.propertycasualty360.com

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +    =  13