عرضه ۶.۶ میلیارد دستگاه تلفن همراه در جهان

در پایان یک بررسی جدید اعلام شد که در سال 2017 میلادی بیش از 6.6 میلیارد دستگاه تلفن همراه در جهان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

به گزارش فارس به نقل از سلولار –نیوز، در حالی که تعداد تلفن‌های همراه موجود در جهان در سال 2017 میلادی 6.6 میلیارد دستگاه گزارش شده است.

کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که دو سوم آن‌ها گوشی هوشمند خواهند بود که این رقم برای سال 2012 میلادی تنها 25 درصد گزارش شده بود.

مرکز CCS Insight در بررسی جدید وضعیت بازار جهانی تلفن‌های همراه را مورد مطالعه قرار داد و در پایان آن اعلام کرد که در سال 2017 میلادی بیش از 6.6 میلیارد دستگاه تلفن همراه در جهان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در سه ماه نخست سال 2013 میلادی برای نخستین بار در تاریخ عرضه جهانی گوشی‌های هوشمند بر گوشی‌های معمولی پیشی گرفت.

در این دوره زمانی گوشی‌های جدید، ارزان و کاربردی توانستند فروش جهانی گوشی‌های هوشمند را در بازارهای نوظهور افزایش دهند.

شرکت تحقیقات موبایلی و رسانه‌ای CCS Insight در این مورد پیش‌بینی کرد که تا پایان سال 2013 میلادی شاهد عرضه 1.86 میلیارد دستگاه تلفن همراه به بازار جهانی خواهیم بود که البته 53 درصد آن‌ها را گوشی‌های هوشمند تشکیل می‌دهند.

رشد فروش گوشی‌های هوشمند در اروپای غربی و آمریکای شمالی باعث خواهد شد، طی سه سال آینده آن‌ها سریع‌تر از دیگر نقاط جهان به ضریب نفوذ یاد شده دسترسی پیدا کنند. هم‌اکنون بش از 50 درصد گوشی‌هایی که در آمریکا مورد استفاده قرار می‌گیرند، هوشمند بوده و پیش‌بینی شده است که در سال 2015 میلادی بیش از 80 درصد گوشی‌هایی که در این منطقه استفاده می‌شوند، هوشمند باشند.

پس از سال 2015 رشد اصلی این دستگاه‌ها مربوط به بازارهای نوظهور خواهد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

13  −  7  =