عارف:یزد را منطقه آزاد علم و فناوری خواهیم کرد

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم یزد گفت: یزد را منطقه آزاد علم و فناوری خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  به نقل از فارس، محمدرضا عارف در جمع مردم یزد در مسجد حظیره اظهار داشت: من فرزند یزدم و به آن افتخار می‌کنم و یزدی بودن را سرمایه اجتماعی خود می‌دانم.

وی افزود: خوشحالم در شهری که افتخار من است، به دیدار همشهریانم آمده‌ام و دست یاری به سوی آنها دراز کرده‌ام.

عارف خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم با خرد جمعی، کشور را روی ریل پیشرفت قرار دهیم.

وی یادآور شد: من اصلاح طلبم و با تفکر اصلاح طلبی به میدان آمده‌ام و معتقدم اصلاح طلبی یعنی استفاده از 30 سال تجربه در راستای پیشرفت کشور و تحقق خواسته‌های مشروع مردم کشورمان.

وی تصریح کرد: اصلاحات یعنی استقلال و آبادانی همه شهرها به ویژه شهرهای استان یزد.

عارف که اغلب سخنان خود را به یزد و یزدی‌ها معطوف کرده بود، تاکید کرد: یزد را با هم خواهیم ساخت، یزد را منطقه آزاد علم و فناوری خواهیم کرد، مشکلات صنعتی و نساجی یزد را حل خواهیم کرد تا یزد جایگاه خود را در صنعت نساجی پیدا کند.

وی همچنین با اشاره به اینکه آب، مشکل اصلی و اساسی استان یزد است، خاطرنشان کرد: مشکل آب یزد را برای همیشه حل خواهم کرد.

عارف با اشاره به توسعه فضاهای مناسب گردشگری در استان یزد تاکید کرد: یزد را قطب توسعه انسانی کشور و قطب فرهنگی کشور خواهیم کرد.

وی همچنین با اشاره به مشکلات معیشتی مردم تصریح کرد: برای حل مشکلات معیشتی مردم به ویژه مردم استان یزد تلاش می‌کنیم و یزد را افتخار همه ایرانیان خواهیم کرد.

عارف در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز انتخابات و حماسه 24 خرداد اظهار داشت: در روز 24 خرداد باید به پای صندوق‌های رای برویم تا حماسه دوم خرداد دیگری را خلق کنیم.

وی تصریح کرد: رای ندادن، اعتراض نیست بلکه عقب‌نشینی است و اصلاح طلب عقب‌نشینی نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: با توکل به خدا و پشتوانه شما مردم در صحنه حاضر خواهم بود و به امید خدا جشن پیروزی را با هم خواهیم گرفت.

مردم یزد بر خلاف سفر کاندیداهای قبلی به این استان، استقبال خوبی با توجه به یزدی بودن عارف از این کاندیدا کردند به نحوی که کل صحن بزرگ مسجد حظیره مملو از جمعیت بود.

جمعیت با سر دادن شعارهای «دسته گل محمدی به شهر یزد خوش آمدی»، «یک عارف، یک ایران، امید مستضعفان»، «ای عارف قهرمان، امید نسل جوان»، «عارف دوستت داریم»، «صلی علی محمد، عارف ملت آمد»، «معاون خاتمی، کاندیدای مردمی»، «ای عارف فرزانه، خوش آمدی به خانه» و … از این کاندیدای یزدی استقبال کردند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  85  =  89