نخستین دستگاه خودپراز هماهنگ با EMV

در یونایتد بانک آمریکا راه اندازی شد

نخستین دستگاه خودپراز هماهنگ با EMV در یونایتد بانک آمریکاشرکت NCR در تقابل با وانتی و و پند وم دستگاه‌های خودپرداز خود در یونایتد بانک را ارتقا داده و یک ویژگی جدید به آن اضافه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تارنمای شاپرک از این پس مشتریان این بانک می‌توانند کارت‌های الکترونیکی خود را که مجهز به تراشه و کد رمز است (کارت‌های EMV) را در این خودپردازها استفاده کنند.

این نخستین نسل دستگاه‌های خودپرداز ارتقا یافته در بانک است که دارای سخت افزار کارت خوان ارتقا یافته ای در درون دستگاه است.

علاوه بر آن نوعی نرم افزار ارتقا یافته نیز در یکی از خودپردازها به کار رفته است که در نیویورک قرار دارد.

روث فورنل نائب مدیر خدمات تخصصی جهانی در شرکت NCR در این باره می‌گوید: شرکت ما در زمینه کمک به موسسات مالی در کانادا و مکزیک تجربیات فراوانی دارد و البته در اروپا نیز فعالیت داشته است. سهم این شرکت در ایجاد تراکنش‌های دستگاه خودپرداز در سراسر قاره چشم گیر بوده است.

موسسات مالی در سراسر آمریکا مشغول ارزیابی و برنامه ریزی شبکه‌های دستگاه خودپردازشان هستند تا آن‌ها را ارتقا دهند.

فرانسه نخستین کشوری بود که فناوری کارت‌های حاوی تراشه و کد رمز را اجرا کرد و در حال حاضر 386 درصد کارت‌ها و 65 درصد پایانه‌های پرداخت سراسر جهان استانداردهای EMV را اجرا می‌کنند.

وانتی و نخستین شرکت آمریکایی است که ملزومات آزمایش مستر کارت را تکمیل کرده است تا تراکنش‌های EMV را برای این شرکت در ماه آوریل فرآوری کند و شبکه آن اجازه فعالیت برای EMV را نیز در پایه‌های نرم افزاری NCR APTRA Edge و NCR APTRA Advance NDC فراهم کند.

شرکت NCR با استفاده از نرم افزار، سخت افزار و پورتفولییو خدماتی روزانه بیش از 300 میلیون تراکنش را در بخش‌های خرده فروشی، مالی، سفر، هتلداری، ارتباطات و فناوری در 180 کشور انجام می‌دهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×    =  80