ردیابی تراکنش‌های کلاهبردارانه امکان پذیر شد

از طریق نرم افزار جدید ویزا

به تازگی شرکت ویزا نرم افراز «مدیریت استراتژی» را ارائه کرده است؛ این خدمت نوعی راه حل جدید است که به موسسات مالی کمک می‌کند استراتژی‌هایی را برای شناسایی و متوقف کردن تراکنش‌های کلاهبردارانه در دنیای واقعی خلق کنند و سپس آن را اجرا نمایند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از شاپرک موسسات مالی با استفاده از خدمت جدید از الگوریتم‌های اختراعی ویزا بهره می‌برند که به ردیابی الگوهای کلاه برداری کمک می‌کنند.

با کمک این الگوریتم‌ها، راه حل جدید به موسسات مالی اجازه می‌دهد تا خطرناک‌ترین تراکنش‌ها را بیابند و برای انجام این مهم از استراتژی‌های کلاهبردارانه، تخصصی سازی شده استفاده کنند و علاوه بر آن تعیین کنند آیا تراکنش باید تایید شود؛ رد شود یا اینکه برای بررسی دوباره علامت گذاری شود.

خدمت جدید که بر اساس فناوری «سیستم احراز هویت پیشرفته ویزا» ساخته شده است را می‌توان در کنار راه حل ویزا، «مدیریت ریسک» استفاده کرد. مدیریت ریسک، یک ابزار تصمیم گیری است که آزمایش و اجرای قوانین احراز هویت را برای صادر کنندگان کارت تسهیل می‌کند.

در اصل این خدمت به موسسات مالی آمریکا، کانادا، آمریکای لاتین و جزایر کارائیب ارائه می‌شود اما تا تابستان سال جاری میلادی به آسیا، اقیانوسیه و اروپای شرقی و مرکزی، خاورمیانه و آفریقا نیز عرضه خواهد شد.

مارک نلسون رییس بخش توسعه محصولات مرتبط با احراز هویت و ریسک می‌گوید: موسسات مالی باید روزانه هزاران یا میلیون‌ها تراکنش را انجام دهند که به عبارت دیگر باید همین میزان داده برای کنترل خطر کلاه برداری تحلیل شود.

خدمت «مدیریت استراتژی ویزا» با اتوماتیک کردن فرایند اجرای قوانین ردیابی کلاه برداری، سبب می‌شود صادرکنندگان کارت الکترونیکی وظیفه‌شان ساده تر شود و البته این خدمت می‌تواند روندهای واقعی کلاهبردارانه را ردیابی کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

97  ⁄    =  97