موسسه تحقیقاتICIC اعلام کرد: برای خرید طلا عجله نکنید

موسسه تحقیقاتی آی سی آی سی در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرد، قیمت جهانی طلا به زودی به کمتر از 1300 دلار در هر اونس خواهد رسید.

به گزارش طلا به نقل از مانی کنترل؛ موسسه تحقیقات اقتصادی آی سی آی سی اعلام کرد، سرمایه گذاران بین المللی نباید در شرایط کنونی برای خرید طلا عجله کنند چرا که قیمت هر اونس طلا به زودی با کاهش چشمگیری روبرو خواهد شد.
بر اساس این گزارش این موسسه تحقیقاتی افزود، سرمایه گذاران باید منتظر کاهش بیشتر قیمت طلا باشند. به اعتقاد کارشناسان اقتصادی این موسسه قیمت جهانی هر اونس طلا تا پایان سال مالی 2014 میلادی به کمتر از 1280 دلار خواهد رسید.
انتشار این گزارش در حالی است که قیمت جهانی طلا پس از رشد متوالی در 12 سال گذشته از ابتدای امسال تا کنون 17 درصد کاهش داشته است.
افت شدید قیمت طلا در ماه آوریل و می تاثیر زیادی بر افزایش چشمگیر واردات طلای هند بزرگترین بازار طلای جهان داشته است. موسسه آی سی آی سی به سرمایه گذاران بین المللی توصیه کرده است که با کاهش بیشتر قیمت طلا طی ماه های آینده برای خرید این فلز گرانبها اقدام کنند.
البته پیش بینی می شود نوسانات قیمت طلا طی 6 تا 9 ماه آینده همچنان ادامه داشته باشد. این موسسه قیمت جهانی طلا تا پایان سال مالی 2014 میلادی را بین 1250 تا 1280 دلار در هر اونس پیش بینی کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

90  ⁄    =  10