پیش بینی این هفته کارشناسان از قیمت طلا

تازه ترین نظرسنجی کیتکو نیوز از کارشناسان ارشد اقتصادی نشان می دهد که قیمت جهانی طلا در هفته جاری با افزایش روبرو خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از پایگاه اینترنتی فوربس؛ کارشناسان اقتصادی در نظرسنجی کیتکو نیوز اعلام کردند ، اگر سرمایه گذاران و فعالان بازار طلا همچنان بر این باور باشند که فدرال رزرو آمریکا تصمیمی برای متوقف کردن اجرای سیاست های انبساطی پولی نخواهد داشت، قیمت طلا در هفته جاری نیز به روند صعودی خود ادامه می دهد.
بر اساس این گزارش، در نظرسنجی این هفته کیتکو نیوز 27 کارشناس ارشد اقتصادی شرکت کرده اند. از این تعداد نیز 17 نفر بر این باورند که قیمت جهانی طلا در هفته جاری با افزایش روبرو خواهد شد، 4 نفر نیز به کاهش قیمت طلا رای دادند و 6 نفر نیز اعلام کردند قیمت طلا تغییر چندانی نخواهد کرد.
در نظرسنجی هفته گذشته کیتکو نیوز نیز 50 درصد کارشناسان اقتصادی افزایش قیمت طلا را پیش بینی کرده بودند. از 13 می 2011 میلادی تا کنون 44.6 درصد نظرسنجی های کیتکو نیوز در خصوص وضعیت قیمت جهانی طلا درست بوده است.
کارشناسان اقتصادی که معتقدند قیمت طلا در هفته آینده نیز با افزایش روبرو خواهد شد علت اصلی این امر را ادامه اجرای سیاست های انبساطی پولی از سوی فدرال رزرو آمریکا می دانند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. علی علاقبند می گوید

    سلام امیدوارم قیمتهای جهانی کا هش یابد حباب لا کاهش یابد

ارسال یک پاسخ

2  ×    =  12