افتتاح شهاب ملی در شعبه امیریه تهران

واحد دیگری از شهاب ملی در شعبه امیریه تهران واقع در خیابان ولیعصر (عج) افتتاح شد. این واحد که تحت نظر اداره امور شعب جنوب تهران فعالیت می‌کند، مجهز به 2 دستگاه خودپرداز، یک دستگاه خود دریافت، دستگاه صدور آنی کارت هدیه، شارژ بلیت و کیوسک بانک است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک با حضور فرشاد حیدری مدیرعامل، خواجه‌حسنی و کمرئی اعضای هیأت مدیره و تنی چند از مسئولان ارشد بانک، واحد دیگری از شهاب ملی در شعبه امیریه تهران واقع در خیابان ولیعصر (عج) افتتاح شد.

این واحد که تحت نظر اداره امور شعب جنوب تهران فعالیت می‌کند، مجهز به 2 دستگاه خودپرداز، یک دستگاه خود دریافت، دستگاه صدور آنی کارت هدیه، شارژ بلیت و کیوسک بانک است.

در حاشیه مراسم افتتاح این واحد شهاب ملی، مدیرعامل و هیأت همراه با حضور در شعبه امیریه با مسئولان، کارکنان و مشتریان این شعبه دیدار و گفت و گو کردند و از نزدیک در جریان فعالیت‌های شعبه قرار گرفتند.

گفتنی است شعبه درجه (1) امیریه، چندی پیش مورد بازسازی قرار گرفته است و در حال حاضر در فضایی زیبا و مطلوب به مشتریان سرویس‌دهی  می‌کند.

همچنین در ادامه، مدیرعامل به اتفاق هیأت همراه از بانک کارگشایی امیریه بازدید کردند و روند کاری این واحد را مورد بررسی قرار دادند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

44  ⁄    =  11