واریز افزایش ۲۵ درصدی حقوق بازنشستگان تا پایان خرداد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از واریز افزایش 25 درصدی حقوق بازنشستگان تا پایان خرداد خبرداد.

به گزارش فارس، اسداله عباسی در حاشیه برگزاری جشنواره علی‌اکبر(ع) که با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس سازمان بهزیستی کشور و جمعی از معاونین و مدیران بهزیستی در تالار زیتون برگزار شد، اظهارداشت: تاشکیل شورای عالی معلولان یکی از اهداف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان بهزیستی بوده که به زودی این شورا فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی تصریح کرد: تمامی برنامه‌ها و اهداف جامعه هدف بهزیستی در این شورا تدوین و نهایی خواهد شد.

عباسی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های امسال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهزیستی ، پرداخت حق پرستاری معلولان ضایع نخاعی است که در منزل نگهداری می‌شوند.

وی گفت: بهزیستی موظف شده است هزینه پرستاری این معلولان را به طور 100 درصد پرداخت کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی انجام شده، افزایش 25 درصدی حقوق بازنشستگان تا پایان خرداد پرداخت خواهد شد، گفت: رایزنی‌های لازم در این زمینه انجام شده و هیچ مشکل اعتباری وجود ندارد.

عباسی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های امسال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افزایش حق مسکن و اولاد کارگران است که این موضوع در شورای عالی کار پیگیری می‌شود.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که خط فقر در حال حاضر چه میزان است، گفت: این موضوع را باید از مرکز آمار پرسید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. محمد می گوید

    پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان اگر تا قبل انتخابات باشد احتمال ریزش رای دهنده های انتخابات کم خواهد بود در غیر اینصورت از بازنشسته و خانواده اش نباید انتظار حضوری پرشور داشت. پیشگو نیستم حساب دو دو تا چهار تاست حمایت کن تا حمایت شوی بلوکه کردن پرداختها در سال جاری مانند سالهای گذشته که بیش از شش ماه میشد بجای سود ضرر خواهد داد از ما گفتن.

ارسال یک پاسخ

78  ⁄    =  26