نماینده مجلس: برنج‌های وارداتی آلوده است

نماینده مردم لنگرود در مجلس با اعلام اینکه برنج‌های وارداتی آلوده است، از مردم خواست که این برنج‌ها را مصرف نکنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تسنیم مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز پارلمان در تذکی شفاهی به وزیر بهداشت گفت: جای تاسف است که درباره آلودگی‌ برنج‌های وارداتی در مجلس بحث‌های زیادی مطرح شده اما این برنج‌ها به کشور وارد می‌شود.

وی ادامه داد: این برنج‌ها دارای فلزات سنگین بوده و آلوده است و کسی هم به این موضوع توجه ندارد و مردم هم این برنجها را مصرف می‌کنند.

این نماینده مجلس بر همین اساس از مردم خواست تا از مصرف این برنج‌ها پرهیز کنند و خطاب به وزیر بهداشت گفت: شما متولی سلامت جامعه هستید و نسبت به آلودگی این برنج‌ها حساس شوید.

لاهوتی از وزیر ورزش و جوانان خواست شرایط پرداخت تسهیلات ازدواج به جوانان را فراهم کند.

در ادامه سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس در تذکری شفاهی اظهار داشت: قیمت‌گذاری گندم در سال گذشته در راستای خودکفایی و ایجاد استقلال کشور و همچنین کمک به کشاورزان صورت نگرفت و این موضوع سبب شد تا بخش عمده گندم تولید کشاورزان به صورت رسمی و غیررسمی از کشور خارح شود.

وی ادامه داد: از هیئت دولت می‌خواهم تا امسال قیمت‌گذاری گندم به صورتی انجام شود تا سود به جیب کشاورز برود. چرا که در سال گذشته گندم کشاورزان 420 تومان خریداری شد اما مجبور شدیم که گندم از خارج با قیمت 750 تومان وارد کنیم و 330 تومان به جیب خارجیان ریختیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  82  =  91