مشاور هاشمی: هاشمی مطیع قانون است

محمدرضا صادق مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت که آیت‌الله هاشمی همواره در خدمت نظام و همراه رهبری بوده و خواهد بود و در چارچوب مصلحت نظام حرکت می‌کند.

 
محمدرضا صادق در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص واکنش آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به عدم احراز صلاحیتش برای ریاست جمهوری، اظهار داشت: آقای هاشمی همواره در خدمت نظام و انقلاب و همراه امام و رهبری بوده و خواهد بود.

وی افزود: ایشان همواره به عنوان امین امام و رهبری در مسئولیت‌های مهم خدمت کرده و اکنون نیز در مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور دارد و لذا در چارچوب مصلحت نظام عمل می‌کند.

مشاور رئیس مجمع تشخیص نظام گفت: آیت‌اله هاشمی رفسنجانی یک مجتهد مبارز و انقلابی و از پیشتازان عرصه خدمت هستند و همواره در تمام صحنه‌ها به تکلیف عمل کرده است.

صادق افزود: قطعا آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نظرشان را در خصوص نظر شورای نگهبان اعلام می‌کنند اما سابقه ایشان نشان داده که در چارچوب قانون و مصالح ملی حرکت می‌کنند.

وی بر همین اساس گفت: جوّی که از سوی برخی بوجود آمده که ادعا کردند آقای هاشمی فراتر از قانون حرکت می‌کند،‌ جوّی تخریبی است که علیه ایشان بوجود آمده.

مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان با اشاره به سخن حضرت امام(ره)‌ که فرمودند هاشمی زنده است تا نهضت زنده است به کسانی که خود را حامی ایشان می‌خوانند توسعه کرد در مسیر قانون و مسیری که آقای هاشمی حرکت می‌کند، حرکت کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  +  7  =