خدمت رسانی والیم به کاربران نروژی

جهت احراز هویت کاربران موبایل صورت می گیرد :

والیم و یکی از تهیه‌کنندگان برتر خدمات برای حوزه احراز هویت کاربران موبایل و نرم‌افزار امضای دیجیتال، اعلام کرده است شرکت Tele2 Norway (یکی از اپراتورهای اروپایی موبایل)، خدمات احراز هویت موبایل این شرکت را خریده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تارنمای شاپرک نرم‌افزار والیم و به بیش از یک میلیون کاربر Tele2 در نروژ ارائه می‌شود و این فرصت را فراهم می‌کند تا به طور ایمن به خدماتی دسترسی یابند که نیازمند احراز هویت قدرتمند 2 عاملی است، مانند دسترسی به نرم‌افزار اینترنت بانکینگ یا نرم‌افزارهای دولتی با استفاده از تلفن همراه. با استفاده از این فرایند یک امضای الکترونیک قانونی ایجاد می‌شود. به عنوان نخستین گام این خدمت جدید راه ورود ایمن و قانونی برای استفاده از خدمات موبایل بانکینگ و آنلاین بانکینگ در 4 بانک برتر نروژ فراهم می‌کند.

برنامه امضای الکترونیک موبایل Tele2 به کاربر اجازه می‌دهد تا زمانی که از یک سیم کارت خاص استفاده می‌کند تراکنشی ایمن را در فضای آنلاین در هر زمان و هر مکانی با هر دستگاهی (از تلفن‌های موبایل هوشمند گرفته تا تبلت) انجام دهد.

این راه حل باز با BankID هم ساز است. می‌توان آن روی هر سیم‌کارتی نصب کرد زیرا نرم‌افزار مورد نظر، سرور خدمات پشتیبانی و ماژول‌های امنیتی را در برمی‌گیرد تا فروشگاهی برای اپراتورها و تهیه‌کنندگان خدمات ایجاد کند. مشترکان Tele2 با استفاده از راه حل احراز هویت والیم و، فقط 4 رقم با امضای معمول تراکنش‌های خود (با بالاترین درصد حمایت) فاصله‌دارند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  8  =  16