دستور جدید وزیر راه به بانک مسکن

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که افزایش زمان بازپرداخت اقساط مسکن مهر شامل همه متقاضیان این طرح و عطف به ماسبق می‌شود، درباره دلیل تاخیر در اجرای این بخشنامه گفت: دستورات لازم به بانک مسکن برای تسریع در کار داده شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل ازتسنیم علی نیکزاد افزود: در چند افتتاح مسکن مهر، مردم عنوان کردند که پرداخت اقساط تسهیلات مسکن مهر ظرف 15 سال مشکل است و درخواست افزایش مدت بازپرداخت را داشتند.

وی ادامه داد:‌ این مسئله با رئیس‌جمهوری در میان گذاشته شد و دکتر احمدی‌نژاد دستور 20 ساله شدن اقساط مسکن مهر را صادر کرد و پس از آن با تصویب هیات وزیران اقساط کلاً 20 ساله شد.

وی تصریح کرد: این مصوبه شامل حال همه متقاضیان می‌شود، حتی آن دسته از متقاضیانی که دفترچه اقساط آنها صادر شده است می‌توانند با مراجعه به شعبات بانک مسکن دفترچه قسط 15 ساله را تحویل داده و 20 ساله دریافت کنند.

به گفته نیکزاد، این کار اختیاری است و کسی که نمی‌خواهد اقساط مسکن مهر را 20 ساله پرداخت کند با همان مکانیسم قبلی اقساط را بازپرداخت می‌کند.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید مجدد بر این‌که 20 ساله شدن اقساط مسکن مهر شامل همه متقاضیان مسکن مهر می‌شود در پاسخ به این پرسش که چرا ابلاغ بخشنامه‌های این مصوبه طولانی شده است، گفت: به شریفی، مدیرعامل بانک مسکن گفته شده این مصوبه اجرا شود، با توجه به این‌که مصوبه هیات دولت نیز در این زمینه اخذ شده است بنابراین این کار باید هر چه زودتر انجام شود. ضمن‌ آنکه تا جایی که اطلاع دارم مدیرعامل بانک مسکن بخشنامه افزایش زمان بازپرداخت اقساط مسکن مهر را ابلاغ کرده است.

نیکزاد با تاکید بر این‌که ابلاغ این بخشنامه کاری ندارد، گفت: افزایش زمان بازپرداخت شامل حال همه کسانی‌که مسکن مهر دریافت کرده‌ و دفترچه قسط دارند و همچنین کسانی‌که بعدا دفترچه قسط را دریافت می‌کنند، می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  +    =  67