انتشار به‌روزرسانی امنیتی حیاتی ادوب

یکی از رخنه‌های اصلاح شده ColdFusion هدف حمله مهاجمان قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایسنا شرکت ادوب محصولات Reader، فلش پلیر و ColdFusion خود را به منظور برطرف کردن چندین آسیب‌پذیری حیاتی، به روز‌رسانی کرد. در حال حاضر یکی از رخنه‌های اصلاح شده ColdFusion هدف حمله مهاجمان قرار دارد.

در راهنمایی امنیتی شرکت ادوب آمده است: به روزرسانی‌های Adobe Reader و آکروبات شامل برطرف شدن 27 آسیب پذیری است که 24 آسیب پذیری می تواند به اجرای کد دلخواه منجر شود و در این میان یکی از رخنه‌ها می تواند به مهاجم اجازه دهد تا از محافظت sandbox در Adobe Reader عبور کند.

شرکت ادوب به کاربران Reader و آکروبات توصیه می کند تا نرم افزارهای خود را به جدیدترین نسخه به روزرسانی کنند. بنا بر اعلام مرکز ماهر، به روزرسانی منتشر شده برای فلش پلیر 13 آسیب پذیری را برطرف می‌کند که می‌توانند به ایجاد خرابی در این نرم افزار منجر شوند و به طور بالقوه به مهاجمان اجازه دهند تا کنترل سیستم‌های آلوده شده را در اختیار بگیرند.

کاربران فلش پلیر برای ویندوز و مکینتاش باید این نرم افزار را به نسخه 11.7.100.202 به روزرسانی کنند و کاربران فلش پلیر برای لینوکس باید این نرم افزار را به نسخه 11.2.202.285 به روزرسانی کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  +  7  =