سیتی بانک بحرین چند گام جلوتر از کلاهبرداران

استقرار سیستم احراز هویت جدید باعث شد:

سیتی بانک بحرین به تازگی اجرای ویژگی امنیتی جدیدی را برای تمام عملیات های بانکداری آنلاین اعلام کرده است.مشتریان می‌توانند پس از هر بار دریافت رمز چند عملیات بانکی را انجام دهند.این ویژگی امنیتی سبب می‌شود بانک چند گام جلوتر از کلاه‌برداران باشد و از عملیات های بانکی موازی و غیرقانونی جلوگیری شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تارنمای شاپرک این بانک می‌گوید برنامه احراز هویت فعال و چند عاملی پایه‌های بانکداری آنلاین و موبایل به صورت کدهای یک بار مصرف (OTP) عرضه می‌شود. (OTP)ها در برنامه اینترنت بنکینگ سیتی بانک (Citibank online-CBOL) و موبایل بنکینگ آن (Citi Mobile) ارائه می‌شوند. خدمت کد یک بار مصرف جدید، عددی یگانه را با استفاده از پیامک به مشتریان می‌فرستد. هر بار که مشتریان بخواهند وارد CBOL و Citi Mobile شوند این روند برایشان تکرار می‌شود.

مشتریان می‌توانند پس از هر بار دریافت رمز چند عملیات بانکی را انجام دهند.

مزین مانا مدیر ارشد سیتی بانک بحرین دراین‌باره می‌گوید: سازمان‌های قانون‌گذاری بین‌المللی و محلی هر روز بیش از پیش درباره افزایش تهدید به بانکداری آنلاین نگران می‌شوند و راه‌حل‌های جدیدتری ارائه می‌کنند.

خوشحالیم که این بنیان حیاتی در زمانی مناسب برای انطباق روش‌های احراز هویت مشتریانمان ایجاد شده است. ترتیبات طبقه‌بندی شده امنیتی و دیگر ابزارهای نظارتی حساب‌های مشتریان را از هرگونه خطری محافظت می‌کنند.

محیط‌های آنلاین هر روز خطرناک تر می‌شوند زیرا کلاه‌برداران از روش‌های پیچیده‌تر، موثرتر و خطرناک‌تری استفاده می‌کنند تا مکانیزم‌های احراز هویت را بشکنند و به حساب بانکی مشتری دسترسی نامحدود یابند.

این ویژگی امنیتی سبب می‌شود بانک چند گام جلوتر از کلاه‌برداران باشد و از عملیات های بانکی موازی و غیرقانونی جلوگیری شود.

منبع:http://www.gulf-daily-news.com

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

27  ⁄  3  =