پرداخت تسهیلات در قالب طرح شمیم مهر

معاون اعتبارات و تجهیز منابع بانک مهر اقتصاد از پرداخت تسهیلات در قالب طرح «شمیم مهر» از محل سپرده‌های سرمایه گذاری در این بانک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایسنا حمید رضا نجف پور کردی- معاون اعتبارات و تجهیز منابع بانک – با تاکید بر لزوم پاسخگویی به نیاز سپرده گذاران و تنوع بخشی به محصولات و خدمات گفت: در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری در راستای خلق «حماسه اقتصادی» کارشناسان اداره طراحی و توسعه محصولات بانک پس از انجام مطالعات و تحقیقات میدانی و تجزیه و تحلیل اطلاعات، طرح «سپرده سرمایه گذاری شمیم مهر» را در حوزه‌های مشارکت، سرمایه در گردش و یا خرید های سرمایه ای عملیاتی کردند.

وی در خصوص ویژگی‌های این طرح گفت: در طرح «سپرده سرمایه گذاری شمیم مهر» مشتریانی دارای سپرده‌های سرمایه گذاری که در حال انجام فعالیت‌های اقتصادی در مراکز و بنگاه‌های اقتصادی کوچک و بزرگ هستند می توانند برای توسعه فعالیت اقتصادی خود از محل اعتبار سپرده خویش اقدام به دریافت تسهیلات مشارکتی کنند.

نجف پور تصریح کرد: تمامی مشتریان و دارندگان حساب سپرده های رویان مهر، سما و اکسیر مهر، از این پس می توانند با مراجعه به تمامی شعب این بانک در سراسر کشور، از خدمات جدید با مزیت رقابتی بالا بهره مند شوند.

نجف پور در پایان گفت: دریافت تسهیلات در این طرح نیاز به ضامن نداشته و از اصل سپرده سرمایه گذاری به عنوان ضمانت تسهیلات استفاده می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  39  =  41