حدادعادل: با حضور هاشمی و مشایی مصمم‌تر از گذشته در صحنه انتخابات حاضر خواهیم بود

نامزد انتخابات یازدهم با اشاره به حضور هاشمی و مشایی در انتخابات گفت: با حضور این آقایان در صحنه مصمم‌تر از گذشته در صحنه انتخابات حاضر خواهیم بود و در شرایط حساس فعلی احساس تکلیف بیشتری می‌کنیم.

به گزارش فارس به نقل از سایت ستاد حامیان مردمی حداد عادل،‌ غلامعلی حداد عادل در پاسخ به سوالی درباره حضور در صحنه انتخابات با توجه به حضور و ثبت‌نام هم زمان هاشمی رفسنجانی و مشایی برای انتخابات ریاست جمهوری پرسیده بود،‌اظهار داشت: ما با تمام احترامی که برای همه داوطلبین انتخابات ریاست جمهوری قائل هستیم‌، با حضور این آقایان در صحنه مصمم‌تر از گذشته در صحنه انتخابات حاضر خواهیم بود و در شرایط  حساس فعلی احساس تکلیف بیشتری می‌کنیم.

حداد عادل تاکید کرد: اعتقاد داریم باید همه دلسوزان انقلاب اسلامی با تمام توان در مقابل جریانی که برای تضعیف انقلاب دندان تیز کرده، ایستادگی کند و حماسه نهم دی دیگری را رقم بزنند.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم ادامه داد: مطمئن هستم که مردم عزیز ما اجازه نخواهند داد جریانی که طی سال‌های گذشته بدنبال چپاول دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده است دوباره قدرت بگیرد و باعث انحراف مسیر انقلاب شده و به آرمان‌های مقدس امام و شهدا خیانت کند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: با توجه به اتحاد جریان‌های انحرافی و زیاده طلبان ، بنده  با تمام توان در صحنه حاضر خواهم بود و حاضر هستم تنها سرمایه‌ام را که آبروی انقلابی‌ام است،  در این راه هزینه کنم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×  9  =