رتبه دوم روابط عمومی بانک صادرات در پوستر

روابط عمومی بانک صادرات در هشتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی‌ها که از سوی انجمن متخصصان روابط عمومی ایران در مرکز همایش سازمان اسناد ملی برگزار شد با دریافت لوح افتخار ویژه جشنواره در بخش پوستر رتبه دوم را در سطح ملی کسب نمود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در این جشنواره 150 روابط عمومی از سازمان‌ها، بانک‌ها و وزارتخانه‌ها شرکت کرده بودند و با ارائه بیش از 1800 اثر در قالب نشریه، مقاله، خبر، گزارش، مصاحبه، سرمقاله، عکس، وب سایت، پوستر، بروشور، ویژه‌نامه و کتاب به رقابت پرداختند. هیأت داوران و متخصصان روابط عمومی کشور پس از بررسی و مطالعه آثار ارسالی 40 اثر را برگزیدند که دراین‌میان روابط عمومی بانک صادرات در بخش پوستر رتبه دوم در سطح ملی را از آن خود کرد.

در متن لوح تقدیر خطاب به مدیر روابط عمومی بانک صادرات ایران آمده است: «برگزاری باشکوه هشتمین جشنواره انتشارات روابط عمومی به پاس ارج نهادن به مساعی بی‌وقفه روابط عمومی‌های کشور در عرصه فرهنگ مکتوب اقدام ارزشمندی است که توسط انجمن متخصصان روابط عمومی ایران با مشارکت واحدهای روابط عمومی سراسر کشور برپا شده است. ازاین‌رو با توجه به احراز رتبه دوم در بخش پوستر در سطح ملی توسط آن روابط عمومی، مراتب تشکر و قدردانی خود را از حسن انجام مسئولیت در قبال اهداف برگزاری این جشنواره اعلام می‌دارد.»

گفتنی است کسب افتخار در سطح ملی و دستیابی به رتبه‌های برتر به انتخاب انجمن متخصصان روابط عمومی ایران را که در آن گروهی از نخبگان و اساتید کشور حضور دارند می‌تواند تأییدی بر توانمندی، قابلیت، تلاش و نگرش حرفه‌ای کارکنان این مجموعه در گذشته و حال باشد.

شایان ذکر است این روابط عمومی در سال گذشته نیز بر اساس رأی هیأت داوران در هشتمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران به عنوان روابط عمومی برتر معرفی و در کنگره جهانی کارگزاران روابط عمومی نیز مورد تقدیر قرار گرفته و از مدیرعامل این بانک نیز به عنوان مدیر ارشد ارتباط گستر به دلیل توسعه و ارتقای روابط درون و برون سازمانی تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  18