اختلال در شبکه پیام کوتاه تلفن همراه

ارسال پیامک‌های انبوه و اطلاع‌رسانی از حدود نیم ساعت پیش با اختلال روبرو شده است و ارسال به هیچ یک از مشترکان سه اپراتور امکان‌پذیر نیست.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تسنیم این در حالی است که تا حال حاضر گزارشی به روابط عمومی اپراتورها مبنی بر اختلال در شبکه ارسال نشده و پیامک‌های معمولی همچنان به قوت خود باقی هستند و کاربران می‌توانند به یکدیگر پیامک ارسال کنند؛ البته ارسال پیامک‌های انفرادی هم با اختلال روبرو بود که گویی این مشکل مرتفع شده است.

این اختلال در سامانه خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی نیز وجود دارد و همچنان با مشکل روبرو است به گونه‌ای که هیچ پیامکی به هیچ یک از خطوط ارسال نمی‌شود.

ایسنا هم در این زمینه نوشت:

 برخی از مشترکان شبکه تلفن همراه عصر روز شنبه از وجود اختلال در ارسال پیامک در شبکه برخی اپراتورهای تلفن همراه خبر دادند.

به گزارش ارسال پیامک در شبکه برخی اپراتورهای تلفن همراه با اختلال و ایرادات روبرو بوده که این مساله در آستانه اتمام زمان ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری مشکلاتی را برای رسانه‌ها و مشترکان ایجاد کرده است.

تأخیر در ارسال پیام‌ها برای چندین دقیقه تا یک ساعت، نرسیدن پیامک‌ها به مقصد علیرغم کسر هزینه، چندباره ارسال شدن یک پیامک بطور ناخواسته، ارسال مخدوش متن پیام از جمله اختلالاتی است که برخی ارسال کنندگان و کاربران پیامک با آن روبرو هستند.

پیگیری خبرنگار ایسنا از روابط عمومی اپراتورهای مخالفت تا لحظه مخابره این خبر به نتیجه نرسیده و مسوولان این اپراتورها اعلام کرده‌اند که در حال بررسی این موضوع هستند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  +  2  =