ایجاد غرفه همراه بانک و بانکداری اینترنتی در نمایشگاه کتاب

از سوی بانک صادرات صورت پذیرفت;

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به حضور بانک صادرات ایران در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نصب2850 دستگاه پایانه فروش در غرفه‌های نمایشگاه و ارائه خدمت به ناشران توسط این بانک را بسیار مطلوب و قابل تقدیر دانست.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک صادرات آقای اسماعیلی رئیس بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، از بانک صادرات ایران به عنوان میزبان این جشن بزرگ فرهنگی یاد کرد و گفت: کارکنان بانک صادرات ایران و تمامی کسانی که در برپایی این جشن بزرگ تلاش داشتند بایستی رضایت خاطر مردم عزیز کشورمان را بدست آورند و نقش خود را برای توسعه فرهنگی و ارتقای سطح دانش هموطنان با خلوص نیت ایفا کنند.

      همچنین در دیداری که آقای سعید جابری انصاری مشاور معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور و دبیر ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی و هنری از نمایشگاه کتاب داشت شعار نمایشگاه کتاب امسال را «کتاب، چشمه جوشان دانایی» ذکر کرد و گفت: با توجه به حجم گسترده ناشران شرکت کننده و علاقه مندان این رویداد بزرگ فرهنگی انجام امور بانکی به خوبی جریان داشته و بانک صادرات ایران در ارائه خدمات متنوع بانکی موفق عمل کرده است که امید است این تعامل اهالی فرهنگ و کتاب با بانک صادرات ایران همواره ادامه یابد .

      بانک صادرات ایران با استقرار 300 نفر از کارکنان و ایجاد یک شعبه موقت و 20 باجه و حدود2850 دستگاه pos و 36 دستگاه خودپرداز ثابت و سیار در سطح نمایشگاه کتاب و با شعار «حامی یار مهربان» نسبت به ارائه خدمات بانکی به ناشران و خریداران کتاب و توزیع کارتهای یارانه‌ای خرید کتاب بین دانشجویان و اساتید اقدام نموده است.

      از خدمات دیگر بانک صادرات در نمایشگاه کتاب می‌توان به ایجاد غرفه همراه بانک و بانکداری اینترنتی اشاره نمود که علاوه بر نصب نرم‌افزار همراه بانک و فروش دستگاه رمزساز OTP با تخفیف 50 درصدی راهنماییهای لازم را به مراجعه کنندگان ارائه می‌نماید. همچنین غرفه‌های پشتیبانی بن کارت الکترونیک، خدمات رمز، خدمات کارت و رفع مغایرت از دیگر غرفه‌های این بانک در نمایشگاه کتاب تهران میباشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

30  +    =  39