جشنواره بهاره بانک صادرات ایران تمدید شد

جشنواره بهارۀ بانک صادرات ایران تا اوایل تیرماه تمدید و این بانک جوایز ارزنده ای به دارندگان کارت بانک های عضو شتاب که خریدشان را از طریق پایانه های متصل به حساب های این بانک انجام می دهند در نظر گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران در پی استقبال از این طرح جوایز ارزنده ای به دارندگان کارت بانک­های عضو شتاب که خریدشان را از طریق پایانه های متصل به حساب های این بانک انجام می دهند در نظر گرفته شده است. این بانک به منظور فراهم نمودن فرصت بیشتر برای شرکت مشتریان، علاوه بر 5 دستگاه خودرو تندر 90 یک دستگاه خودرو 315  MVMنیز به جوایز قبل افزوده و قرعه کشی به روز نیمه شعبان موکول گردیده است .

شایان ذکر است، جشنواره عید تا عید نیز با هدف ترویج و گسترش بانکداری الکترونیکی و با در نظر گرفتن جوایز و تسهیلات ویژه به پذیرندگان فعال پایانه های فروش متصل به حسابهای بانک صادرات ایران در مقطع میلاد پیامبر اکرم (ص) تا میلاد حضرت فاطمه (س) اجرا گردید. در مدت سه دوره قرعه کشی این جشنواره 5663 نفر برندۀ مبلغ 37 میلیارد و 849 میلیون ریال جایزه نقدی گردیدند. اسامی این برندگان در وب سایت بانک صادرات ایران به نشانی www.bsi.ir در دسترس می باشد .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  1